wtorek, 1 sierpnia 2017

Wojnowo

Do tego miejsca przywiodła mnie książka Katarzyny Enerlich "Rzeka ludzi osobnych".
Byliśmy w maju i miejsce jak i miejscowość mnie oczarowało!!! Malownicza, kręta droga miedzy polami od asfaltu gładko doprowadza na parking...a potem pozostaje patrzeć i cieszyć oczy i inne zmysły. Na miejscu można odpocząć, coś zjeść a przede wszystkim nacieszyć się miejscem...
Można zanocować, więc może kiedyś...
Spacerowaliśmy i nie mogliśmy rozstać się z tym miejscem....

















































6 komentarzy:

  1. Po zdjęciach poznałam ze tam byłam choć nazwa miejscowości na pierwszy rzut oka nic mi nie mówiła 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, bardzo tam sielsko, cicho i spokojnie.
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. FAKTYCZNIE!
    MIEJSCE PRZECUDNE.
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne klimaty, ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy będziesz w Rogowie Opolskim to jeszcze kilka kilometrów na drogę 46 i bardzo łatwo dojedziesz do skansenu. Możesz jechać z Rogowa na Opole chyba drogą 45 ale wtedy wpakujesz się w południowe miasto (Opole). W Opolu są objazdy i będziesz trochę kluczyła.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak malowniczo. Wygląda na to, że jest tam co robić.Tyle tajemniczych miejsc do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń