czwartek, 3 sierpnia 2017

Warka i Park Kazimierza Pułaskiego bohatera USA i Polski

    Dziś Warka przywitała upałem, na rynku rozstawiona była kurtyna wodna.  To moja kolejna wizyta w tym miejscu, tym razem celem był Park i Pałac Kazimierza Pułaskiego.
W parku spokojnie i cicho. Ogromny pomnik Kazimierza Pułaskiego widoczny jest od razu po wejściu, i tylko dziwne, że trzyma w rekach miecz,  to przecież nie ten czas.
W pałacu, w którym mieszkał młody Pułaski znajduje się wiele pamiątek po Kazimierzu Pułaskim i innych sławnych Polakach jak Helena Modrzejewska czy Ignacy Paderewski oraz kolekcja cennych, starych map.



























9 komentarzy:

  1. Bardzo piękny park. Mażenko, podoba mi się Twoja relacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny spacer. Braku ludzi zazdroszczę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobał mi się spacer po parku. Jest bardzo ładny i ma ciekawe miejsca. Pałac się przy nim pięknie eksponuje. Pozdrawiam i dzięki za trzymanie kciuków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne miejsce na spacer. Miasto wygląda na czyste i zadbane, tak samo park. Ten miecz i mi nie pasuje do postaci bohatera. Szkoda, że tak mało opisu towarzyszy zdjęciom.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe miejsce, park piękny, chętnie bym pospacerowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miecz pewnie dodali dla uhonorowania osoby Pułaskiego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zaciekawieniem przeczytałam twój wpis :) Muszę częściej odwiedzać ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tam nie byłam:) Chyba to będzie jeden z punktów moich jesiennych wypadów tego roku. Dzięki za informację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę rozwikłać zdjęć. Ciągle intryguje mnie styl w jakim wybudowano, pokazany przez Ciebie, dworek. Pasuje mi tu neoklasycyzm i nic więcej!
    Czasem wracam do już komentowanych postów i wpatruję się w zdjęcia;) Lubię to:)
    :))))

    OdpowiedzUsuń