sobota, 5 stycznia 2013

Kolorowy Wilanów


Będąc w Wilanowie zobaczyłam, że wiele osób kieruje się  o zmroku do Parku w Wilanowie, trafiłam na taki pokaz.
 Poniżej podświetlona fosa


 Poniżej, tędy najczęściej opuszcza się Pałac

Zmieniające się oświetlenie - poniżej

 Na elewacji odbył się pokaz, ale moje baterie już się zaczęły buntować
W parku został zbudowany dla dzieci podświetlony labirynt. Zdjęcia na Mój foto box.
Niestety wnętrze parku pozostało ciemne a elewacja po wewnętrznej stronie pałacu nie była oświetlona.
I tam całkiem przypadkowo znalazłam się nie całkiem wyleczona z przeziębienia w Parku...

29 komentarzy:

  1. Mażenko, to przecież baśniowy świat!
    Życzę powrotu do zdrowia.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam sobie odmówić. Dziękuje :)

      Usuń
  2. Coś niesamowitego, wszystko wygląda jak z bajki, jestem Wilanowem oczarowana.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że pobyt w Wilanowie nie zaszkodzi Twojemu zdrowiu. Warto jednak było ryzykować, bo pokaz był swietny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!!!
    Zdrówka życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! to był przypadek, zawoziłam dziecku obiadek, a tu takie ruszenie. Dziś jest przemarsz z ogniem Trzech Króli ale się nie odważę, muszę się kurować.

      Usuń
  5. ... ale warto było się poświęcić. Świetne zdjęcia.
    Kiedyś uprosiłam w Wilanowie, żeby mnie wpuścili na wieżę, też się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite, szczęściara jesteś, muszę spróbować. Jak prosiłaś? Czy gdzieś masz zdjęcia z wieżowej eskapady?

      Usuń
  6. Cudne!!! Jak bajka! Powrotu do zrowka zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to od wielu lat pierwsze przeziębienie :)

      Usuń
  7. Wspaniały pokaz:)))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wiosenny pokaz był mniej magiczny.

      Usuń
  8. Piękny spektakl, chciałbym uczestniczyć w nim na żywo. Aż Ci zazdroszczę. Wracaj do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, próbuję a w parku było tak nietypowo kolorowo.

      Usuń
  9. Wspaniały spektakl. Światła dodają uroku tym pięknym zabytkom. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie podkreślają detale i dodają tajemniczości :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię świetlne pokazy tego typu, a w takim miejscu tym bardziej musiało to prezentować się wspaniale. Zdjęcie nr 3 wygląda jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było tajemniczo, podobny pokaz fotografowałam w maju ale wtedy było widno.

      Usuń
  11. I jak zdrówko?
    Powiem szczerze, że nie zwiedzałam Gliwic, może są ładniejsze miejsca w tym mieście. Ja zrobiłam te fotki z samochodu przejeżdżając ściśle określoną drogowskazami trasą od syna z Rybnika do Kielc. Co zobaczyłam to uwieczniłam.
    Zapraszam do jaskini w moim świętokrzyskim blogu!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Jolu dziękuję za pozdrowienia, a przeziębienie trzyma, kaszel i tyle :)

      Usuń
  12. Jakoś nieziemsko wyglądają te iluminacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorowe oświetlenie. Nastrój wieczoru jest doskonały. Fotografia jako bajki.
    Ale uważaj na przeziębienie. Tu zaczyna się sezon grypowy. Może grypa przestanie zwiastunem mróz. Wiele pozdrowienia dla Ciebie. Peter.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory były faktycznie niesamowite :)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście piękna iluminacja, piękny pokaz... Lubię takie przedstawienia... :-)

    OdpowiedzUsuń