środa, 23 lipca 2014

Mikołajki, Mazury, Śniardwy...






Zdjęcia z 14 lipca 2014 r.

18 komentarzy:

  1. Marzy mi się taki odpoczynek nad jeziorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce, cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a do Warszawy może się wybierasz?

      Usuń
  3. parę lat nie byłam:(
    ktoś wspominał, że teraz straszne gzy miał, mam nadzieję, że Ciebie to ominęło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gzy byly niestety ale nie na wodzie i przy brzegu . Nas napdly w lesie.

      Usuń
  4. Bardzo lubię Mazury. W szczególności "zaszywam się" w Ełku a także za Augustowem - to już co prawda nie Mazury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ełk jest wyjątkowy dla mnie to nadal Mazury.

      Usuń
  5. Pięknie, wakacyjnie....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda zawsze przyciąga i relaksuje. A tam ciagle są miejsca ciche. .

      Usuń
  6. moje młodzieńcze wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Się podróżuje... ze szkicownikiem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I owszem to czasem przy zaginiony tygodniu jedyny czas ma parę kresek. W tym roku niestety gzy uniemożliwiła mi parę zaplanowanych plenerów.

      Usuń
  8. Byłam, byłam i warto było tak długo tam jechać.
    Byłam kilka razy w tym robiliśmy wycieczki rowerowe po naście kilometrów a może i więcej ,
    łączyliśmy wycieczki rowerowe z rejsem- piękne okolice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazury głownie schodziłam na nogach, trochę pływałam. Rowerem to musi być frajda!

      Usuń