piątek, 29 sierpnia 2014

Chińskie lampiony w Łazienkach Królewskich

     Dziś rano wstąpiłam do Łazienek. Nie byłam tu dawno, bo wszędzie remonty. Aby zobaczyć Chińskie lampiony trzeba  być  wieczorem ale i o poranku wszystko wyglądało ciekawie..
W Łazienkach - tłumy, choć wczesna pora. Co zobaczyłam pokazuję w niewielkim zakresie..
Zapraszam na spacer.






















 Mostki, zimne, kamienne. Kaczki wykorzystywały fakt, że woda poruszana jest jakąś pompą, pływały rządkiem niczym sztuczne, cwaniary! Zdjęcie niestety nie wyszło. Ale rządek przesuwających się mechanicznie kaczek, robi wrażenie.




Poniżej  jeden z pilnujących dostępu do Altan
 To widnieje na ogrodzeniu parku
 A przy okazji Stadion Narodowy przed Mistrzostwami..

17 komentarzy:

  1. Muszę dotrzeć tam żeby zobaczyć te lampiony. No tak wiewiórki zabraknąć nie mogło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się spieszyć, w ubiegłym roku jakoś we wrześniu zdjęto wszystko. Dwa lata temu ogladałam wieczorem

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć, że już we wrześniu. Może zobaczę we wtorek.

      Usuń
  2. Pięknie z tym lampionami, trochę egzotyki w Łazienkach. I wiewiórka, ciągle nie mogę jej spotkać tak blisko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam wiewiórki są na wyciągnięcie ręki :)

      Usuń
  3. Musisz koniecznie wstąpić tam wieczorem i pokazać nam, jak to wygląda, gdy lampiony są podświetlone. Jak mnie to sam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcia wieczorem podświetlone są nawet te sztuczne kwiaty. Chciałabym, poszłam dziś po powrocie z wakacji bonie wiem czy mi nie rozbiorą. W ubiegłym roku nie zdążyłam. Na blogu są zdjecia sprzed 2 lat, ale wtedy wyglądało to inaczej.

      Usuń
  4. Dziękuję za piękny spacer po Łazienkach i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienki w remoncie kompletnym, już widać zmiany choćby te złocenia na balkonach, czy w amfiteatrze.

      Usuń
  5. Łazienki zawsze piękne, nawet w takim wydaniu. Udany spacer. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po licznych remontach będą piękniejsze.

      Usuń
  6. Oryginalny ten chiński ogród. W czasie dnia lampiony tez wyglądają bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite są kaczki, które pływają po sztucznych strumykach, gdzie woda poruszna jest jakos mechanicznie. Normalnie w tym miejscu w parku nie było wody.

      Usuń
  7. Niezwykle ładnie i egzotycznie będą się teraz Łazienki prezentowały, myślę, że na plus, bo jak byłam tam w ub roku to było jakoś smętnie i jak piszesz wciąż wszędzie były jakieś remonty... nie mogłam się połapać o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam przeczekać remony, bo to żadna przyjemność spacer w hałasie i pozagradzanych ścieżkach.

      Usuń
  8. Nawet ładne, piszą, że " Do końca września będzie można podziwiać" może zdążę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku chyba nie dotrę gdy wszystko jest oświetlone. Ciekawa jestem czy te sztuczne kwiaty na wodzie też "świecą".

      Usuń