czwartek, 25 grudnia 2014

Spacer w pierwszy Dzień Świąt

Plac Zamkowy, Stare Miasto i Trakt Królewski.
W pierwszy dzień Świąt wpisany jest spacer, dziś wyglądał  tak...zapraszam.





 Nie wiem dlaczego nie wpuszczano chętnych na lodowisko...
Jak wracaliśmy już jeździło sporo osób.




 lubię oglądać świąteczne wystawy, choć te w tym roku zdecydowanie skromniejsze











 Krakowskie Przedmieście wypełnione światłem i ozdobami, przy których robią sobie zdjęcia dorośli...
 Nieostre..kolory
 Poniżej Pałac Prezydencki




 Robiło sie zimno, "rzut oka" więc na nowy Świat i skręt w nową Świetokrzyską



Na uliczkach Starego Miasta było tłoczno, zresztą na Krakowskim Przedmieściu też. Wiele osób wyruszyło by zobaczyć trochę zmienione tegoroczne iluminacje.
Gdy wysiedliśmy u siebie z metra padał deszcz, mieliśmy więc szczęście, że nie zmokliśmy, choć długo czekaliśmy na "zapalenie" dekoracji co widać na zdjęciach.
Mam nadzieję, że święta upływają w miłej atmosferze i po wizytach jest czas na przechadzkę tak jak nam się udało.

18 komentarzy:

  1. Ale ładnie. Koniecznie muszę tam zajrzeć przed końcem zimy i obecności licznych iluminacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam taki spacer przy 20 stopniach mrozu...polecam :)
      Miłego świętowania.

      Usuń
  2. Piękny spacer i śliczne świecące, kolorowe ozdoby . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś spadł śnieg....i pewnie jest jeszcze piękniej.

      Usuń
  3. U mnie dziś w końcu zaczął sypać śnieg,aż zachciało się spaceru :)
    Radosnego drugiego dnia świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny spacer. Życzę wszystkiego dobrego i w święta i w Nowym Roku. Niech będzie udany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pięknie wygląda Warszawa z taką dużą ilością wszelkich świątecznych iluminacji, szkoda, że nie mam okazji pojechać do Warszawy i pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam u Ciebie tez jest świątecznie i nastrojowo!

      Usuń
  6. mażenko, piękny spacer i mój ulubiony w pierwszy dzień świąt. przez lata tak było. najpierw 6 grudnia na zaświecenie choinki, potem pierwszego dnia na spacer. widzę, że w tym roku choinka wyjątkowo kolorowa.
    warszawa na zawsze pozostanie dla mnie najpiękniejszym i najukochańszym miastem w polsce. miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz przydajemy się sobie, Ty wpadasz do Warszawy a ja z niej wybywam w Twoje strony...

      Usuń
  7. Piękne iluminacje świąteczne. Taki spacer to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jest ich więcej i są odrobinę zmienione. Przyciągają tłumy spacerowiczów.

      Usuń
  8. Przepiękne te dekoracje, fantastyczny spacer. Najbardziej spodobało mi się to pudło z fioletową kokardą, cudne. Powinnam wybrać się wieczorem na swój rynek zobaczyć jak moje miasto jest udekorowane ale gdy robi się ciemno nie chce mi się wychodzić, zresztą pogoda nie zachęcała do spacerów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń