poniedziałek, 22 czerwca 2015

Bagna nad Biebrzą

Miała być jeszcze Twierdza Osowiec, ale w soboty zamknięta /choć była w programie/, a Tykocin jedynie z okna autokaru... Ale i tak było przyjemnie i pogoda dopisała.







 Wchodziliśmy wysoko, ale nie było widać ani słychać ptaków





 Wysoko gęsi
 Z bagien niskich przeszliśmy a raczej przejechaliśmy do wysokich


 Poniżej rosiczka
 Pozostałości Twierdzy












Miło spędzony dzień, ale gdy okazało się, że Twierdza zamknięta /zawsze w soboty/ to szkoda, że nie zatrzymaliśmy się w Tykocinie..

20 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze kojarzę tę okolicę. Dość często tędy jeżdżę - w kierunku Ełku. Zarówno pociągiem jak i samochodem. Lubię te miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana, bagnista wyprawa :) A rosiczkę mam okazję mieć w doniczce, zjawiskowa roślina. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czymś mi się kojarzą te widoki, ale z czym, nie mam pojęcia. Kościół jakbym już widziała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tykocin, niestety tylko przez okno, przewodnik nie dał się przekonać, choćby do krótkiego postoju...

      Usuń
    2. To szkoda. Bo przecież można by odwiedzić synagogę.

      Usuń
  4. Kiedyś bardzo marzyłem, by pojechać na te rozlewiska. Teraz chyba mi przeszło. Ale miejsce ciekawe i warte zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba jechać samemu, wcześnie aby spokojnie więcej zobaczyć. Na samych bagnach wody niewiele, chyba susza. W internecie miejsce to wygląda inaczej, ciekawiej.

      Usuń
  5. Piękne miejsca,zwiedzałam je w zeszłym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pejzaże. Idealne tematy na nastrojowe akwarele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje miejsca, znam je i doceniam, szkoda, że nie zatrzymaliscie się na dłużej w Tykocinie, bo to urocze miasteczko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjadę to pewne ale już indywidualnie :) ale takie są uroki wycieczek, choć jak nie było można zwiedzać twierdzy to przewodnik mógł zaproponować Tykocin. Ale grupa jakaś bierna była więc po kilku prośbach odpuściłam.

      Usuń
  8. Marzy mi się taka wyprawa. wspaniałe widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ale raczej samochodem i rano!

      Usuń
  9. Jak było zamknięte to trzeba było zapytać przewodnika, co proponuje w zamian, bo jakby dobrze sprawdził przed wyjazdem to by o tym wiedział. Wkurzający są tacy niekompetentni przewodnicy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze, że inni biernie się poddali. Ja dyskutowałam ale wyjść na jedyną taką wredną. Nie rozumiem ludzi. Już jadąc w tamtą stronę zapytałam czy staniemy w Tykocinie a on taki i nie, może, zależy od czasu kierowcy itd, ale jak się okazało, że Osowiec tylko dostępny od tyły prze druty kolczaste to wsiadłam przewodnika ale nie miałam poparcia..usłyszałam, że tam jest inna wycieczka. Ręce mi opadły, postanowiłam nie psuć sobie humoru i poległam :).

      Usuń
  10. Mażenko,
    ptaki głośno śpiewają rano i wieczorem. Zastanawiam się czy ludzie jadący na wycieczkę aby coś zobaczyć, godzą się tylko na przejażdżkę autokarową? Po co wydają pieniądze? dl mnie to nie zrozumiałe.
    Pogodę mieliście wymarzoną na takie wojaże.
    Przywiozłaś piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam tam nigdy i raczej mi nie po drodze. Dobrze więc, że u Ciebie zobaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wycieczka, przepiękne krajobrazy.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponoć zima na Bagnach Biebrzańskich jest przeurocza. Już sobie wyobrażam zdjęcia w słońcu i w tych trzcinowiskach :)
    Wycieczka widać udana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń