piątek, 25 grudnia 2015

Świętując - zapraszam na wieczorny spacer do Łazienek

     
     Teraz jest jedna z nielicznych okazji, aby zobaczyć Pałac na wodzie wieczorem. Dziś był wyjątkowo ciepły dzień jak na te porę roku i wszędzie tłoczno. Zapraszam na spacer dookoła wody i podziwiania Pałacu z bliska i daleka. Spacerowi towarzyszyła pełnia księżyca i kaczki, które głośno się nawoływały zdziwione chyba odwiedzinami w parku i hałasem powodowanym przez spacerowiczów. Szkoda, że nie była doświetlona większa część alejek, właściwie trudno było oddalać się od Chińskiej Alei i pałacu.


























 Pozostałe świetlne dekoracje , takie jak w ubiegłym roku http://mojezdjeciama.blogspot.com/2014/12/spacer-w-azienkach_19.html
 Weszłam od strony Belwederu a wyszłam na Agrykolę

12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia z wieczornego spaceru po Łazienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za magiczny spacer. Zdrowych i radosnych Świąt, dużo spokoju. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie spacerowałam po Łazienkach wieczorową porą. Bardzo dziękuję za śliczną relację:)
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre na spalenie kalorii:)
    Wesołego drugiego dnia Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo.
    Świąteczne uściski dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kilka dni temu miałem okazję przespacerować się po parku. Było bardzo sympatycznie. Zarówno podświetlenie pałacu jak i te świetlne figury tworzyły taki miły klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aura sprzyja wieczornym spacerom. Park, zwłaszcza najważniejsze obiekty ładnie są podświetlone. Z przyjemnością pospacerowałem alejkami Parku Łazienkowskiego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. W święta koniecznie trzeba spacerować :)
    Pozdrawiam poświątecznie i życzę samych radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mażenko, wspaniała relacja i piękne, wieczorne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, łazienki są faktycznie cudownie udekorowane, co widziałam w tv i udało Ci się ten nastrój przekazać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia! Odbicia w wodzie zawsze mi się podobają a tu z dodatkowymi efektami wyglądają fantastycznie. Aż Ci zazdroszczę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń