środa, 9 marca 2016

Spacer po wilanowskim parku

   Gdy byłam tu ostatnio leżał śnieg i świeciło słonce i był to dla mnie dzień ważnych zmian.
Dziś choć pogoda zdecydowanie inna, mniej przyjazna z przyjemnością spacerowałam po parku, posiedziałam na ławce, posłuchałam ptaków. Było chłodno ale chłód równoważył spacer wokół pałacu. Widać  więcej niż w inne pory roku, umożliwia to brak liści. Holenderię widać z daleka bo ma nową białą elewację. Niestety zapach potoku wilanowskiego brzydki, woda brunatna jak w całym Miasteczku Wilanów. Szkoda, bo chyba kolejna wiosna z zatrutą wodą.... Nie poszłam w kierunku mostu, patrzyłam na pałac z różnych stron.
Zapraszam na spacer...












































2 komentarze:

  1. Ostatni raz byłem tam w czasie tych pokazów. Zatem już jakiś czas temu. Wydaje mi się, że czuć już trochę wiosnę. Kilka dni temu widziałem przelatujące klucze gęsi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz Mażenko coraz ładniejsze zdjęcia. Wilanów jest piękny o każdej porze roku. Dziękuję za miły spacerek.
    Pozdrawiam serdecznie..:-)

    OdpowiedzUsuń