niedziela, 2 października 2016

Dwór Artusa i Ratusz Miasta Głownego

      Zwiedzając Gdańsk nie mogłam nie zajrzeć do Dworu Artusa, reprezentacyjnego budynku, dawniej miejsca spotkań kupców i giełdy oraz do Ratusza. Błędem była decyzja wejścia na wieżę ratusza. Myślałam, że dotrę na duży taras pod zegarem a znalazłam się na wąskim ponad nim. Niestety schody też robią wrażenie, szkoda, że w pustej zakratowanej przestrzeni nie ma windy jak...w Wenecji. Zdjęć więc z panoramy miasta mało, bo nie odważyłam się obejść tarasiku dookoła...
Zaczęłam od Bramy Wyżynnej, tu mieści się Informacja Turystyczna, dostałam darmową piękną mapę i wszelkie przydatne informacje!
Długi Targ

 Dwór Artusa
















A teraz Ratusz




































 A tak patrzyłam na Gdańsk idąc w kierunku tramwaju wodnego aby płynąć do Stogów nad morze

10 komentarzy:

  1. Tyle razy miałem okazję być w Gdańsku, ale nigdy nie byłem wewnątrz. Bardzo przyjemna wycieczka. Może następnym razem i ja tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mażenko
    przepiękna relacja i wspaniałe zdjęcia.
    Widzę, że pogoda dopisała. W słoneczny dzień inaczej patrzy się na świat.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mialam chlodne ale sloneczne trzy dni..ja i Gdańsk.

      Usuń
    2. Tak mialam chlodne ale sloneczne trzy dni..ja i Gdańsk.

      Usuń
  3. Jak miło zobaczyć swoje strony i jak zawsze cudowny Gdańsk.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wróciłam tu po latach i zachwyca nadal.

      Usuń
  4. Dostałam zawrotów głowy od oglądania Twoich zdjęć! Piękne!
    Byłam w Gdańsku i w okolicznych miejscowościach.
    Nawet się nie przyznam kiedy to było;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczorem Gdańsk wygląda najpiękniej. Taki lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń