niedziela, 25 grudnia 2016

Spacer w drugi dzień Świąt 2016 r.


 























11 komentarzy:

  1. Podobała mi się spacer po oświetlonym kolorowo mieście. Miłego świętowania w drugi dzień Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miły spacer, urokliwie oświetlili Warszawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na Starówce kilka dni temu, ale mało było wtedy tych ozdób świątecznych. No i oczywiście, w dzień lampki się nie palą;(
    Pozdrawiam jeszcze świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym z Tobą pospacerowała tymi warszawskimi uliczkami, jest przepięknie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mażenko,
    spacer niezwykle urokliwy.
    Ciszę się, że mogłam zobaczyć Warszawę nocną porą
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie tak pospacerować. Widzę, że spacerowiczów nie brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny spacer, lubię ten świąteczny czas, choćby dla pięknych dekoracji ulicznych.

    Wszystkiego dobrego po świętach i szczęśliwego Nowego Roku 2017!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miły wieczorny spacer. I ten czas spokoju i relaksu. Już nie trzeba się spieszyć, pełny luz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że te piękne iluminacje choć trochę rozświetlają długie dni. Widzę, że miałaś przyjemny spacer.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam święta za tą magię i za cały ten klimat jaki z sobą niosą. Nie znoszę tego świątecznego chaosu, ale lubię ten spokój, te światełka ...

    OdpowiedzUsuń
  11. W Wilanowie byłam na początku maja :) zupełnie inny widok

    OdpowiedzUsuń