czwartek, 23 marca 2017

Mural na warszawskim Targówku







12 komentarzy:

  1. Lubię ciekawe i ładne murale, a ten taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię murale, ten jest przepiękny.
    Wspaniałe zdjęcia, Mażenko.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo podoba się ten mural.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam dotychczas !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nasze blogi są po to aby wymieniać spostrzeżenia i aby "się inspirować".

      Usuń
  5. Mural interesujący, okolica już mniej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak. Z lewej widać Cmentarz Żydowski. Wyburzono budynki w pierwszej linku Wincentego. Ale już po drugiej stronie kamienice i nowe bloki. To miejsce czeka na rewitalizację. A dalej cmentarz Bródnowski i tereny po PeGerze. A już za murem cmentarza osiedle Targówek i Brpódno i Zacisze.

      Usuń
  6. No i fajnie...przynajmniej człowiek stanie i szare komórki w ruch wprawi, żeby znaleźć odpowiedź na szereg pytań jakie sie nasuną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam, to jakaś akcja uliczna. Ten mural to połączenie "teatrzyku i wojny" powstał w ubiegłym roku.

      Usuń
  7. W jakiej sprzyjającej estetycznie okolicy, o la la.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz może kto jest autorem tego muralu?
    Ja ostatnio miałam przyjemność poznać artystę "street art" Ryszarda Paprockiego, który zarówno w Polsce jak i za granicą ozdabia ściany budynków oraz ulice swoimi pięknymi malowidłami.
    Być może ten mural to jest właśnie dzieło Ryśka Paprockiego.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor to Michał Wręga 'Sepe" tak podaje Google.

      Usuń