niedziela, 18 września 2011

Nałęczów

Nałęczów wczoraj..









6 komentarzy:

  1. Piękne miejsca. Nigdy tam nie byłem. Szkoda, że źródło Barbara akurat miało awarię. Może otworzą nowe: Mażena.

    OdpowiedzUsuń
  2. HA a my piliśmy ze źródła "Miłość"...

    OdpowiedzUsuń
  3. E Barbara byłą czynna, to ostatnie miało awarię. Piliśmy ze źródła "miłość"... A Nałęczowiankę, można było przed pijalnią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka lat temu spędzałem urlop w okolicach Nałęczowa i bardzo mile go wspominam. Zdjęcia przypomniały mi atmosferę tego uzdrowiska.
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pan był kiedyś żywy? ;) może niefortunnie pocałował kaczkę.

    Ładne miejsce, też kiedyś byłam, wstąpiłam tylko na obiad i krótki spacerek.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zmetalowiał" przed własnym muzeum, ale Twoja wersja tez fajna! Kaczki tez takie metalowe były..choć tylko kilka!

    OdpowiedzUsuń