poniedziałek, 19 września 2011

Kazimierz nad Wisłą

Kazimierz nad Wisłą w ostatnią sobotę...



9 komentarzy:

  1. Na Twoich zdjęciach widać, że to interesujące miasto. Nigdy tam nie byłem, ale może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam w kwietniu i wielokrotnie przedtem. Obejrzałam zdjęcia i stwierdziłam, ze nie pokazuję Góry Trzech Krzyży, Wieży, baszty, na którą można wejść, ba nawet zamku. Są jeszcze kamieniołomy na ścianach których odciśnięte są skamieniałe zwierzątka. Głowna atrakcją jest wycieczka statkiem po Wiśle lub promem do zamku w Janowcu. Wszędzie ostro pod górę! i mnóstwo galerii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak napisałaś, te zdjęcia to tylko przedsmak atrakcji,jakie oferuje miasto. Do tego w taką pogodę jest tam po prostu cudnie. Raz byłem w deszczu i to juz nie to. Na szczęscie drugim razem było jak u Ciebie na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nigdy nie byłam... Mało znam tamte rejony a to przecież takie piękne miasto.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się przypomniało jak byłam tam ostatnim razem jakieś 10 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak napisał Wiesiek, dałaś Mażeno kawałek ciastka na łyżeczce, dwa zdjęcia więc czuję niedosyt :) Kazimierz jest cudny a motywów do fotografowania "mnogo". Musisz tam jechać jeszcze raz :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Legenda, do której często lubię powracać. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tam jest i pieknie i jest gdzie chodzić!

      Usuń