czwartek, 24 listopada 2011

Łazienki Królewskie

Dziś wybrałam się do Łazienek Królewskich. Celem były wnętrza Pałacu na Wyspie, Pałacu Myślewickiego, Podchorążówki, Biały Domek /czynny jest niestety  maj-wrzesinień/ .
W samym  parku  jest tyle do zobaczenia... wszystkiego nie zdążyłam utrwalić, wrócę zimą.
Zapraszam na wycieczkę.
Przed wejściem Pomnik Marszałka a za nim budynki Belwederu.

 Pomnik Chopina, obok którego latem stoi fortepian,  a poniżej widoczne budynki Rady Ministrów

 Za drzewami widać zarys Obserwatorium Astronomicznego przy Ogrodzie Botanicznym
Miejscami  utrzymywała się lekka mgła

 Biały Domek i zegar słoneczny przed nim.

Zaczynam od Pałacu na wyspie....


Zapowiada się interesująco.....

10 komentarzy:

  1. Bardzo interesująco to wygląda. A pomnik Chopina pamiętam z dzieciństwa, mam zdjęcie klasowe z bardzo dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonała foto relacja.Pozdrawiam Andrzej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z doskonałością nie przesadzaj, było ponuro a we wnętrzach ciemno, a jak wyszło na trochę słońce, to raziło przez okna. Flesz zabroniony.
    Zbyszku fakt, chyba każda klasa ma takie zdjęcia, ja też. Ale zobaczyłam wiele prawdziwych wnętrz....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia i znane mi miejsca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie inaczej park wygląda o tej porze roku. Brakuje mi liści na drzewach. Uważam,Ze łazienki najpiękniejsze są jesienią, ale tą jeszcze złotą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pustawo i smutnawo o tej porze roku tam, ale też pięknie, nastrojowo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie!I rzeczywiście smutnawo i pustawo,ale ja tak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotorelacja z pobytu Łazienkach. Miejsce ciekawe i chętnie obejrzymy cd.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam łazienki zawsze i o każdej porze roku :)

    E
    http://blog.calimera.pl/

    OdpowiedzUsuń