piątek, 17 sierpnia 2012

Spacer

Idąc na spacer do Parku w Wilanowie oczekiwałam spokoju parku, śpiewu ptaków i tego wspaniałego klimatu. Niestety, wielu turystów .. To nie był taki hałas jaki  zwykle wiąże się  ze zwiedzaniem i oglądaniem. Francuska rodzina, która "opanowała" ulubiony fragment parku spowodowała, że darowałam sobie  gotycki most. Po łabędziach pozostały piórka... Turyści indywidualni, zdecydowanie nie rodacy, biegający, nawołujący, trawersujący trawniki i kwietniki..
A tak narzekamy na nasze obyczaje....
Zapraszam do spaceru....






28 komentarzy:

  1. Przykro, że krzykliwi turyści naruszyli spokój w tak ślicznym miejscu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni byli nie na miejscu. Ale większość jest w porządku. Ja już tak mam, za granicą irytują mnie siarczyste przekleństwa rodaków i spacer z puszką piwa. To jakiś nasz obyczaj.

      Usuń
  2. Piękne miejsce, wspaniały spacer. Mnie też ostatnio denerwują turyści, zachowują się bardzo irytująco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna z naszych zabytków ale wkurzają mnie wandale!

      Usuń
  3. Wszędzie w te wakacje tłumy ludzi,
    byłam we Wrocławskim ZOO w środę, to nie było wolnego miejsca, ale to okres wakacji przecież. Piękne ujęcia, ławeczka fantastyczna, urzekła Mnie nie bardziej niż reszta,
    kiedy Ja odwiedzę Warszawę?????
    Pozdrawiam z Wrocławia
    A,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamienimy się, ja też dawno nie byłam we Wrocławiu :)

      Usuń
  4. z drugiej strony cieszmy się, że ktoś nas odwiedza:)

    Blog o życiu & podróżach
    Blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba wręcz jesteśmy dumni że jest co oglądać!

      Usuń
  5. A na zdjęciach taka cisza i dostojność tego miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko złudzenie. Ale udało się!

      Usuń
  6. To naprawdę cudowne miejsce.
    Tak, turyści - chociaż nie wszyscy - są jakby bardziej krzykliwi.Też zauważam, nie tylko w Wilanowie, widoczny brak szacunku dla takich miejsc.Ludzie wchodzą do zabytkowych miejsc jak na pole kartofli. Upadek dobrych obyczajów widoczny jest gołym okiem, niestety....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Giga, Zbyszek,Ola,wkraj,Jolanta ja uwielbiam dzieci, hałas mi nie straszny, ale trudno nie irytować się, gdy ktoś obrywa cytrynki, zrywa kwiaty z klombów tylko po to żeby zniszczyć, albo obskrobuje farbę z chińskiej pagody, to takie smutne albo..Tu jednak zawinili dorośli. Jednak park to nie boisko.
    Rozmowy nawet głośne to jednak sposób komunikacji między ludźmi; a wielu turystów cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Turysci ciesza, ale czasem zachowuja sie zbyt luzno i nie szanuja miejsc i innych ludzi, ktorzy chcieliby radowac sie miejscem. W parku w Warszawie nie bylam wieki. Chcialas mnie tam zabrac, moze nastepnym razem sie uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko stanowczo, warto, zapraszam!

      Usuń
  9. Czasami turyści naprawdę zachowują się jak zwierzęta. Wszędzie są ludzie, którzy budują świat i innych, którzy psuje wszystko.Smutna prawda o ludzkości.Park jest piękny. Ławka z ozdobami jest pełna romantyzmu. Pozdrowienia dla Ciebie Peter.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Wilanów! Zawsze, gdy odwiedzam siostrę idę tam pospacerować! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeżyłam cudowny spacer. Pełen ciszy, i relaksu.
    Bardzo Ci za to dziękuję.
    A jednak znalazłaś ustronne miejsca.
    Wilanów piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sierpniu minął rok częstych pobytów i chyba warto jeszcze zaglądać tam. Zapraszam.

      Usuń
  12. Tak rzeczywiście mnóstwo turystów, ja zawsze chodzę opłotkami :) Ale i śród ludzi czasami przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką ławkę chciałbym mieć w swoim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W parku są różne ławki a ta przed Pałacem śliczna!

      Usuń
  14. Dlatego nigdy tam w Lipcu i Sierpniu nie pojadę. Ale jesiemia tez jest tam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po dacie tego posta, wynika Mażenko, że ci turyści ukradli Ci aparat i nie masz czym robić zdjęć :)
    Śliczna ta ławeczka, chciałbym taką mieć u siebie w ogrodzie. Szkoda, że nie mam jakiegoś Żuka czy cuś, bo bym sobie po nią podjechał :)Pozdrawiam serdecznie i motywuję - aparat i do roboty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Moja ławka i Twój człowiek są unieruchomione. Ja w części też, pomysłów wiele, możliwości niewiele. Może jutro...

      Usuń