niedziela, 22 lipca 2012

Szczytno

Wieża w Szczytnie



24 komentarze:

  1. Czemu tylko trzy zdjęcia Mażenko? Tak ładnie się zapowiadało. Czyżby te chmurki na pierwszym zdjęciu przyniosły deszcz? Nic o tym nie piszesz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczytna na moim blogu było dużo, ale nigdy od strony wody. Tym razem pokonały mnie baterie i deszcz.

      Usuń
  2. Na pierwszym zdjęciu wieżę najlepiej widać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mazury również wspominam mile, piękne okolice.
    Zwiedzaliśmy Mazury na rowerach, statkiem, na nogach, pływając w jeziorze.
    Szkoda, że tak daleko od Wrocławia.A mamy tam rodzinę w pobliżu Mrągowa.
    Mażenko odnośnie Harrachova-coś tam słyszeliśmy o wodospadzie, ale że aż tak cudowny, to tego się nie spodziewaliśmy, taka niespodzianka!
    Naprawdę polecam,wspaniałe miejsce, bezpłatne wejście, nogi można pomoczyć, widziałam też ludzie z psami,
    dwie knajpki, fajny las.
    My spędziliśmy krótki czas w tym Parku, bo czekała nas jeszcze wspinaczka na Mamucią skocznię i trzeba było gnać do domu, bo obowiązki czekały.
    Ale jest plan aby w przyszłym roku wpaść tam na parę dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję za rady i świetne miejsce.

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia. Pierwsze ma wiele uroku. Jestem nim zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ladne to miasto! Fotki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Mazury w okolice Szczytna jeździłam jako dziecko z rodzicami-ojciec wędkował.
    Mażenko, ja byłam krótko, bo parę dni w W-wie i to w lipcu, kiedy dzień najdłuższy.Musiałybyśmy pójść po 22.00, żeby zrobić nocne zdjęcia, a mojej kuzynce nie chciało się po nocy chodzić...
    Faktycznie, nie widziałam się z nikim znajomym,ale... może jak będę jeszcze kiedyś to nadrobię zaległości.
    Koniecznie zrób nocne zdjęcia, W-wa jest przepięknie oświetlona. Moja siostra twierdzi, że najładniej nocą prezentuje się ratusz. Ale i inne miejsca także.
    Ja planuję nocne sesje mojego miasta we wrześniu- wtedy dzień jest krótszy i nie trzeba po nocy chodzić (jak się nie ma psa 'policyjnego', hehehe....)
    Ale stolica nocą tętni życiem, jest bezpiecznie!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo ładne miasto, piękne widoki i zawsze jakoś mi tu po drodze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę w tym mieście jest wiele pięknych budynków.

      Usuń
  8. The clock tower is very photogenic!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tej wieży jest ogromny zegar. Każdy dojrzy godzinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę tam wejść ale ciągle trafiam na zamkniętą..

      Usuń
  10. Pogoda u nas nieciekawa: zimno, deszczowo i wietrznie.
    Narzekaliśmy na upały, no to mamy zimnicę, brrr....
    Ale jeszcze słonko nas ogrzeje, na pewno!!!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. O i widzisz, przypomniałaś mi dawne, dziecinne czasy. Jak miło powspominać :). Zdjęcia bardzo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa
    http://blog.calimera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. eh to Szczytno, do którego już od kilku lat staram się wrócić, może pod koniec sierpnia się uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam ciągnie, ale też mam daleko...

      Usuń
  13. Byłam tutaj w zeszłym roku i bardzo miło wspominam :) Przejechałam ponad pół Polski, żeby tam być, ale opłacało się :)
    Pozdrawiam
    AsiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Bardzo lubię to miejsce!

      Usuń