niedziela, 11 listopada 2012

Jesień w Wilanowie

Dziś szczególny, świąteczny dzień - wybraliśmy się na spacer do Ogrodu Saskiego


więcej na moim drugim blogu.
A teraz powrót do  Wilanowa.
Czwartek był pochmurny i deszczowy. Ale po pałacu jak i parku spacerowało wiele osób. Było wręcz tłoczno. To dzięki decyzji o wolnym wstępie przez cały listopad. Ja też zwiedzałam pałac, bo każda wizyta to okazja by zobaczyć coś nowego. Tak wiele miejsc przechodzi rewitalizację, pojawiły się nowe welury, odrestaurowano Wielką Sień, mogłam zobaczyć Pokój Chiński.. Nie potrafiłam odmówić sobie tej przyjemności.









Na prawdę trudno było zrobić zdjęcia bez innych zwiedzających...

22 komentarze:

  1. Dziękuję za cudowny, jesienny spacer!
    Pomimo braku słonka zdjęcia wyszły NAPRAWDĘ EXTRA!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień taka szara, ale zdjęcia i tak wyszły pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A zdjęć ze środka nie masz? Ten chiński pokój bym chętnie zobaczył.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, mam ale nie wiem czy mogę pokazać. Pokój Chiński jest tak zlokalizowany, że już, już widać schody do szatni w dół ale są schodu do góry też. I tam, ciekawe trzy pokoje i ekspozycja mebli i innych dekoracyjnych detali.

      Usuń
  4. Oooo... poczułam się wyjątkowo!
    Fajnie!!!
    Pozdrowionka przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie, tło nie jest piłkarskie, trochę poszalałam. Zobaczę. Nauczyłaś mnie! :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. Jesienią widać więcej, liście niczego nie zasłaniają. Ja też czekam na chiński pokój :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest odwiedzić Wilanów, dawno tam nie byłam. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Widzę, że już szaro się robi, coraz mniej liści! Idzie zima! :) a relacja super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jest jeszcze trochę zieleni na trawnikach, i to, że pałac jest w pastelowej barwie. Niestety nadchodzi najgorsza pora na zdjęcia brr.. Udało Ci się pokazać Wilanów w jesiennej krasie w ostatnim momencie, potem to już tylko ze śniegiem, który i tak jest przy słonecznej pogodzie jest bardzie fotogeniczny niż szarość jesiennego dnia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym zajrzała do środka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym sobie nie odmówiła przyjemności zobaczenia wnętrza. Zdjęcia z zewnątrz są ciekawe i bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. do Wilanowa mam tylko 2 kilometry i gdy jest ciepło często jeżdżę tam na rowerze. Chyba nigdy mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ¸.•°✿⊱╮
    Fascinante!!!!
    Passei para uma visitinha.
    Fotos lindas, belo passeio.
    Bom fim de semana, amigo!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ¸.•°✿⊱╮
    ✿ °•.¸

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful. Ładne i ciekawe miejsce. W lecie, prawdopodobnie bardziej dość. Uwielbiam zielone drzewa. Późna jesień przygnębia mnie. Mają dobry nowy tydzień! Peter.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mażenko, cieszę się, że znowu zabrałaś mnie do Wilanowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie nudzę. Tym razem nie dotarłam do mostku, wiele osób było w pobliżu Pałacu ale w głębi parku - pustawo.

      Usuń
  16. Już niedługo Twój cudowny Wilanów przykryje się białą kołderką i będzie spał do wiosny....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wilanów!... Dla mnie jedno z ładniejszych miejsc w naszej stolicy (chociaż ogólnie to za nią nie przepadam).
    Jak już wielu przede mną napisało - bardzo ładnie wyszły zdjęcia...
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadam by powiedzieć: dzień dobry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń