wtorek, 18 grudnia 2012

Park w Wilanowie

Dużo śniegu  ale choinki brak.
Na początku roku /może pamiętacie taki wpis/ byłam w parku, kiedy spadł obfity śnieg, wydawało mi się że jestem sama. Dziś choć śniegu sporo, to jednak spacerowało kilka mam z wózkami bo temperatura była zdecydowanie wyższa Zawsze to raźniej.
W Łazienkach Królewskich przed pałacem stała choinka, w Wilanowie nie było żadnej.  Udekorowana była jedynie Aleja prowadząca do Pałacu. Wieczorem pewnie wygląda pięknie....
Było pięknie, śnieżnie i bajecznie.
 Ta ławeczka już była
 Widok na Domek Gotycki

 Woda pokryła się lodem, żywopłoty bez liści, jak koronka.


 W oddali mój ulubiony mostek - poniżej
 A tu udało mi się zrobić i Chińską Altanę i mostek - latem niemozliwe
Pozdrawiam z zasypanej śniegiem Warszawy.

16 komentarzy:

  1. Muszę powiedzieć, że bardzo miło mi się spacerowało. Zdjęcia bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda zwłaszcza ta ławeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mażenko, jakże ja lubię spacerować z Tobą po Wilanowie.
    Teraz kiedy jest przykrywa go śniegowa pierzynka również bajecznie wygląda.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 zdjęcie cudowne! spacer z Tobą zawsze super! U mnie cały śnieg już stopniał, zostało go trochę na łąkach i w lasach. Pozdrowienia zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oskka: U mnie i śnieg i mróz :) ale lubię taki na łąkach i w lesie.
      Łucja-Maria: dziękuję za miłe słowa
      Lukrecja: ta ławeczka była i w upał, ładne ławeczki pojawiły się w tym roku w parku. Ta biała i śnieg biały.
      Ola: szkoda, że nie było słońca.
      Giga: dziękuję, spacer był przyjemny.

      Usuń
  5. Pięknie wygląda. Biel dodaje uroku. A ławka, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. śnieg dodaje wiele uroku zimie, niestety często towarzyszy mu mróz, czego już nie lubię :(.
    Wesołych Świat i szczęśliwego roku 2013! Wielu marzeń do spełnienia i tych spełnionych, całe mnóstwo szczęścia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile śniegu :) U mnie na Śląsku ni grama.. Ale ja nie narzekam, bo nie lubię.. Choć w święta będzie troszkę smutno...
    Pozdrawiam!
    AsiaB

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje Wilanów przy takiej aurze... :-)
    Jeszcze tylko brakuje niebieskiego nieba do pełni szczęścia.
    U mnie we Wrocławiu już prawie nie ma śniegu...
    Ciekawe czy chociaż trochę biało będzie podczas Świąt. :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych, rodzinnych i spokojnych świąt. Wszystkiego, co najlepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mażenko! Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
    a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, zwłaszcza ławeczka! :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu ciekawych miejsc do fotografowania w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń