niedziela, 27 stycznia 2013

Spacer po zimowym Stary Mieście

Stare Miasto zimą jest wyjątkowe.
Od strony Pragi z Mostu Śląsko-Dąbrowskiego
 Zamek Królewski i Pałac pod Blachą, pokazywane w jednym z poprzednich postów
 Kościół Świętej Anny, Trasa WZ i wieża widokowa z której pokazywałam panoramę
 To chyba ostatnie godziny choinki w tym miejscu
 Od strony Podwala
 Pomnik. J.Kilińskiego i zegar, który wygrywa melodię

 Barbakan





 Elewacje kamieniczek z Rynku Starego Miasta




 Kamienica pod Murzynkiem
 Rynek

 Mała Syrenka

Choć tak nie dawno pokazywałam zdjęcia ze Starego Miasta, to podczas dzisiejszego spaceru w mroźny i słoneczny dzień nie mogłam odmówić sobie zdjęć. Może jest ich za dużo, ale zapraszam na Starówkę.

33 komentarze:

  1. Miło było pospacerować po tych miejscach, bo dość dawno tam nie byłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacerkiem po zaułkach...miło.Choinki z miejskich placów już na dniach poznikają, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miły, zimowy spacerek:))Dziękuję bardzo za oddany głosik na mój blog:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dziękuję za piękny spacer. Uwielbiam to miejsce. Magiczne stare miasto... pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne i ciekawe zdjęcia. Dobrze widzieć swoje miasto na zdjęciach.
    Widzę, że masz silną zimę. Tutaj było -15 stopni w sobotę, w środku będzie +12. To nie jest zdrowe. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Peter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima trzymała do dziś, dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  6. Stare Miasto w kołderce śniegowej :)
    Ładnie się prezentuje. Podobają mi się te ujęcia. Miałaś piękny spacer.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mało podróżuję, musi mi wystarczyć to co najbliżej.

      Usuń
  7. Wszystkie zdjęcia piękne. Chyba motywem przewodnim mogłaby zostać też cegła, lubię ją w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawska Starówka ma wiele cegły tej naturalnej i tej, jaka pokazuje się po odpadających tynkach.

      Usuń
  8. Warszawa w zimowym wydaniu, dzięki za miły spacer, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny spacer. Koniecznie musze sie tam wybrac z aparatem jak bede w stolicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mażenko, tak się cieszę, że mogę z Tobą odbywać wyjątkowe spacery.Zabierasz mnie w miejsca, których nigdy nie widziałam. Są piękne.
    Uwielbiam wszystkie Stare Miasta!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoimi słowami sprawiasz mi przyjemność, ponieważ nie wszędzie byliśmy ale jak popatrzymy to może dotrzemy? Warszawska Starówka jest z tych rekonstruowanych po wojnie, ale wygląda na "starą"; mieszkała tam moja rodzina i kiedyś często tam bywałam. Zresztą spacer z mojego wydziału na kampus UW też odbywał się tymi uliczkami.

      Usuń
  11. Takie spacerki lądują akumulatory wyczerpane codziennymi trudami,. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za piękny spacer po Starym Mieście zimą.
    Rzeczywiście ozdoby świąteczne za moment znikną.
    Pojawią się może ... wiosenne akcenty?
    Tekla jak najbardziej z pajęczycą się kojarzy, ha,ha....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. też niedawno odwiedziłam Stare Miasto w mrozie i śniegu, ale i tak nie za bardzo mi to przeszkadzało, niezależnie od tłumów, lubię to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłej niedzieli życzę!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie!
    Udany spacer, udane zdjęcia i udana pogoda... :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za ten spacerek :) Jeszcze w-wy nie zwiedzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stare miasto o każdej porze roku będzie piękne! :) cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń