piątek, 25 stycznia 2013

Park w Wilanowie

Dziś jednak wizyta w innym, mało mi znanym zakątku parku.
I tak na prawdę nie bardzo wiem jak nazwać widoczne poniżej budynki. Brak liści na drzewach, spowodował, że widać więcej. Zobaczyłam mały mosteczek a jak przeszłam po nim zobaczyłam co poniżej pokazuję.
Najpierw spojrzenie na Pałac i park z okolic mostka.

Oto sam mostek

 Nie wiem, co to za zabudowania.
Poniżej - wyspa









 A poniżej most gotycki po przeciwnej stronie parku, przez który nie można było przejść, bo powieszone było ogłoszenie, o wyłączeniu dalszej części paku ze zwiedzania z powodu łamiących się konarów.


U mnie w Natolinie, świeciło słońce a 10 km dalej w Wilanowie, już nie. Szkoda.

21 komentarzy:

  1. Wilanów oglądaliśmy w pięknej krasie...A te budynki? wymagają szybkiej renowacji.
    Zdjęcia bardzo ładne. Byłyby jeszcze piękniejsze gdyby park rozświetlały promienie słoneczne.
    U mnie już drugi miesiąc jest pochmurno, szaro...
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie brak słońca jest przygnębiający. Mnie zaintrygowały te budynki i świadomość, że przez rok na nie nie trafiłam.

      Usuń
  2. Ale dużo śniegu jeszcze, ładnie tak, biało i czysto.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śniegu sporo, ale spacer bardzo miły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaintrygowały te zabudowania, wiosną powinien tam być mały wodospad.

      Usuń
  4. W białym puchu też można ładnie wyglądać, a wszystko to dzięki Twoim dobrym zdjęciom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zima zaszalała. Piękny, biały, nieskazitelny śnieg, aż boję się nadchodzącej odwilży, bo jest tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kanał wilanowski nie wytrzyma i zaleje co nieco, jak co roku...

      Usuń
  6. Pospacerowałabym tam:)a potem do jakiejś miłej kawiarenki.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawiarenka była i kawa i szarlotka na ciepło, buzował kominek tylko baterie padły a szkoda, bo przy kominku wygrzewał się kot.

      Usuń
  7. Czasem gdy nie ma na drzewach liści to dużo więcej można dostrzec. Nie znam tej części ogrodu. Fajny spacer, szkoda tylko, że słoneczko się schowało za chmurkami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym poszła nogami - to było by tak 2-3 km, to zdecydowanie bliżej, pewnie i słonko by było. Przestraszyłam się zimy. Pojechałam autobusem, metrem i znowu autobusem na około...

      Usuń
  8. To naprawdę Tajemniczy Ogród....
    Piękne zimowe zdjęcia!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co ciekawsze nie mogę dowiedzieć się jak nazywają się te zabudowania. Podobne do Bramy Mauretańskiej.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj to Cię na długo coś udomowiło. Życzę zdrowia.

      Usuń
  10. Piekne zdjecia zrobilas, az dziw bierze no i zazdroszcze, bo mnie jakos nie wychodza zdjecia przy tej ilosci bieli wokol :)
    Pozdrawiam serdecznie i goraco z bardzo zimnych Kaszub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do tej pory nie było słońca :)

      Usuń
  11. Piękna zimowa aura i zdjęcia, zazdroszczę, bo tu nie widać ani płatka śniegu w tym roku!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń