środa, 20 lutego 2013

Zima jest magiczna

 Niezależnie od miejsca. Śnieg wycisza i upiększa. Dziś po wejściu do parku przy Pałacu w Wilanowie skierowałam się w prawą stronę. Temperatura około zera, wielu spacerujących. Zapraszam tych, których nie znudziły wizyty w parku, choć tym razem inne spojrzenie.
                                             Klikając można powiększyć zdjęcia




Właściciele - na elewacji



 Ogród różany

 Poniżej, odskrobałam zamrożoną tabliczkę, na której była informacja o powalonych nad potokiem cisach, to chyba te leżące drzewa..
 Wodospad już płynący z dużym impetem





 Poniżej  a raczej całkiem wysoko - zainteresowały mnie wyloty rynien


A wieczorem wybieram się na Szklaną Pułapkę V....

25 komentarzy:

  1. Najpiękniejsze są ławki usłane śniegiem :) pozdrowienia zostawiam i cierpliwie czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mażenko, zawsze zachwycam się twoimi zdjęciami...nawet zimowymi...I cieszę się,że mogę z Tobą spacerować.
    To nie wszystko, uwielbiam te nasze spacery!!!!
    Ślę moc pozdrowień.
    Aha, kiedy następny spacer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jeszcze nie jesteś znudzona, chyba teraz czas na Łazienki.

      Usuń
  3. Piękny spacer, na szczęście jeszcze trochę i będziemy podziwiać Wilanów wiosenny :)
    Wrażeń z Pułapki jestem ciekawa :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pułapka była szklana, dużo rozbitych aut, zakorkowana Moskwa, szorstka przyjaźń ojca i syna i Czernobyl!

      Usuń
    2. Nie podobała mi się już 4 część, mam wrażenie, że kontynuacja nie zawsze jest dobra. Jedyne kontynuacje, jakie mi się podobały wszystkie to filmy z Indiana Jones'em :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękny spacer i widoki z niego nie nudzą nigdy. Czekam jednak na wiosenne zdjęcia z tych miejsc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie znudzi mi się spacer po wilanowskim parku.
    Tam jest cudnie o każdej porze roku!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny piękny spacer. Szkoda, że tylko wirtualny. Ale na razie taki musi wystarczyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością odbyłam z Tobą spacer po parku. Do Warszawy zawsze jeżdżę latem, więc z przyjemnością oglądam stolicę w zimowej scenerii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda zima upiększa, tylko żeby nie była taka zimna ta zima:))
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krásná místa a fotografie. Zima by ale už mohla končit. Petr

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, jest wspaniale. Super zdjęcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ zima naprawdę jest magiczna...najbardziej podoba mi się w domku na wsi u moich dziadków, zawsze oglądamy jakie rysunki zima wymalowała na oknach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rozumiem, tak tęsknię za zimą w plenerze. Za tymi oknami, zimnem poranka...

      Usuń
  12. Twoja zima jest piękna. Fajnie podziwiać ją siedząc przy ciepłym kaloryferze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wilanów za każdym razem jest inny. Zimą w Wilanowie nie byłem, ale za Twoim pośrednictwem wiem jak wygląda. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama odkrywam nowe miejsca i nowe wrażenie zależnie od pory roku. Tego "rogu" parku z wodospadem nie odwiedzałam latem ani wiosną.

      Usuń
  14. Oj tak, zima potrafi być cudna!Nawet taka mroźna bo wtedy cudownie jest wrócić do domu.I herbata inaczej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you very much for so interesting tour in snow!!!
    Yoyr photos are Wonderful!!!
    Many kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się jeszcze zima nie znudziła... Chociaż jak zawsze powtarzam to w mieście mogłoby jej już nie być... Zresztą we Wrocku to juz prawie jej nie ma... :-)
    P.S. Ładny spacer
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i upiększa, ja jednak wolę takie widoki latem. I tak Ci zazdroszczę spaceru, masz chociaż jakieś zdjęcia zimy, bo u mnie po jesieni będzie wiosna :)
    Klimatyczna fotka z tymi samotnymi ośnieżonymi ławkami.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń