niedziela, 17 marca 2013

Samochody, całkiem stare


Dziś był piękny, słoneczny dzień. Wybraliśmy się na Krakowskie Przedmieście. Przeszliśmy obok Zachęty, gdzie był mały,sympatyczny jarmark Wielkanocny. Weszliśmy na dziedziniec ASP. Stoi tam kopia pomnika z Wenecji a potem, potem oglądaliśmy stare samochody...















 poniżej Zamek Królewski widok z ulic Miodowej
 fragment dachów z ulicy Miodowej

Na koniec kawa w Galerii  Freta


Samochody przemieszczały się, a więc były sprawne! oczywiście te z Krakowskiego Przedmieścia.

17 komentarzy:

  1. Lubię też podziwiać stare samochody, mają inne kształty niż obecne. Spcer był miły, a kawka pewno pyszna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawka była po włosku, a samochody miały wielu fanów!

      Usuń
  2. Gdy tylko gdzieś pojawią się stare samochody to od razu budzą podziw i zainteresowanie.
    Przypuszczam, że Espresso nie odbiegało od włoskiego.
    Ślę serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem jak nastolatek:"Wow!
    Takie samochody są wspaniałe, mają to COŚ.
    Zazdroszczę:-) i gratuluję wycieczki!
    I słonko wyszło ho ho!
    Ale kawaaaaaaaaaa!
    Pozdrawiam.
    Dziękuje za miłe słowa na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące zdjęcia starych samochodów. Ładne ujęcia. Szkoda, że nie dałaś zdjęć z jarmarku wielkanocnego. Lubię takie jarmarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gapiostwo, zapatrzyłam się, pooglądałam, kupiłam, odeszłam i przypomniałam sobie...

      Usuń
  5. Bardzo lubię oglądać stare samochody, więc zazdroszczę spaceru.
    Taki dzień z całą pewnością można uznać za udany, miły spacer zakończony smaczna kawą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wycieczka!
    I kawusia bardzo apetyczna.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i ciekawa relacja. Szczególnie mis ie podoba zdjęcie z odbiciem w lusterku, chyba ósme od góry. :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że udany spacer :) zdjęcia super. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Stare samochody w takim miejscu - piekna kompozycja. Bardzo fajny post. Miałaś super spacer.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i całkiem stare, ale jakie piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są te "staruszki" Miło i z chęcią się je ogląda po prostu ta linia, ten kształt... Mają coś w sobie.
    Pozdrowienia zostawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię stare samochody. Szkoda, że tak wiele z nich zniknęło bezpowrotnie. Gdzie wynajdujesz te warszawskie ciekawostki? Nic nie wiedziałam o "wystawie" tych staruszków.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był ostatni dzień i choć nie widać tego na zdjęciach, były tłumy. Usłyszałam gdzieś, może w TV.

      Usuń
  13. Ja wsiadam do swojego BWM X6 i zostawiam wszystkie te starocie z tyłu, mogą tylko wąchać smród z moich czterech rur wydechowych. Wam się podobają takie rupiecie bo lepiej wyglądają od Waszych Octavii buaaaaaahahaha :)
    No dobrze to był żart w stylu onetowego burasa i dresa :)

    Piękne cacuszka takie autka. Gdybym miał wolne środki do bym sobie takiego kupił i wstawił do salonu. Patrzyłbym sobie na niego i patrzył a żona by mi herbatę donosiła :)
    Na razie nie mam wolnych środków, więc herbatę ja donoszę.

    Mażenko fajne fotki, szkoda, że tak mało autek "pstrykłaś"
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń