sobota, 15 czerwca 2013

Jeruzal - Wilkowyje

   Jest taka mała miejscowość, niby fikcyjna, a jednak realna.
Największą popularnością cieszy się chyba ławeczka filozofów przed sklepem. I choć nie widać tego na zdjęciach, to stała kolejka chętnych do zrobienia sobie zdjęcia na ławeczce.
Miejscowość zadbana, położona wśród pół i znana z serialu Ranczo.
 Poniżej przystanek autobusowy...
 Kościół
 Wnętrze
 Plebania

 I ławeczka


 Widać bok tarasu plebani
 Poniżej ośrodek zdrowia
 Szkoła

A potem poszliśmy na spacer wśród pół, daleko od asfaltu i samochodów .....

Tylko nie było dworu...Aż szkoda było wracać...

36 komentarzy:

  1. Wcześniej nigdy nie oglądałem tego serialu, a jego emisja trwa już chyba parę lat? Po prostu nie oglądam telewizji od kilku lat. Tak się jednak złożyło, że któregoś dnia, natknąłem się w sieci na fragment filmu i mnie zaciekawił i rozbawił swoją prostotą i naturalizmem, a ja lubię takie klimaty. Postanowiłem więc zobaczyć pierwszy odcinek i tak to wpadłem w odmęty serialu :) Obecnie jestem przy 65 odcinku i ładuję akumulatory. Jak skończę, to wrócę na bloga :))
    Chętnie wypiłbym flaszkę Mamrota na tej ławce, no i zrobiłbym sobie obowiązkowo fotkę :)
    Mażenko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzegorzu witaj, dawno nie zaglądałeś, te zdjęcia po części były pretekstem czy "wpadniesz". Mam podobnie, serial dotarł do mnie po czasie.
      Po drodze do Jeruzala urzekła nas miła starsza pani, która wytłumaczyła, że za górką będzie drogowskaz i skręt w lewo... Górka była /całkiem malutka/ i zaraz pojawił się drogowskaz.
      A Mamrot cóż, nie odważyliśmy się na degustację, ale większość siadających na ławeczce była odważniejsza.

      Usuń
    2. Teraz będzie o tym, jak feromony w postaci odpowiednich wpisów i zdjęć, działają na prowincjonalnego fotografa. :))
      Wiesz.., że mam ochotę się tam wybrać?
      Może już w tym roku?
      Muszę mieć zdjęcie pod tym sklepem - koniecznie!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Ja mam takowe i zachęcam Cię do zrobienia sobie podobnego. Ludzie są baaardzo sympatyczni i nie poganiają. Można też wyczekać na spokojniejsze momenty i spacer pomiędzy domkami i polami i Mamrot i.....

      Usuń
  2. Całkiem przyjemny ten Jeruzal. Do tego dochodzi kultowa ławeczka. Myślę, że pod każdym wiejskim sklepem są takie ławeczki ze swoimi stałymi klientami. Ot, koloryt prowincji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sympatyczny a ławeczkę inną wypatrzyłam, niedaleko plebani z zasiedziałymi miejscowymi..nawet zapytali w czym pomóc, gdy chciałam zrobić zdjęcie tarasu.

      Usuń
  3. Jestem fanem serialu, świetnie oddaje polską rzeczywistość. A miejscowość na zdjęciach wygląda na malowniczą, no i dziwnie znajomą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na prawdę zadbana, długo spacerowaliśmy po tej małej miejscowości.

      Usuń
    2. Obok przez las jest Łukowiec tez fajna wioska. :)

      Usuń
    3. A ja nie znałam tych okolic, następnym razem więc Łukowiec!

      Usuń
  4. Ja też bardzo lubię ten serial.
    Bardzo ładna miejscowość, a film w krzywym trochę zwierciadle pokazuje przekrój naszego społeczeństwa.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejscowość ładnie położona, czyściutka i sympatyczna.

      Usuń
  5. Ławeczka filozofów, dobre:)Takie miejsca stają się kultowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam kiedyś przejazdem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe miejsce, chociaż serialu nie oglądam. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serial jest mi nieznany, może dlatego, że rzadko oglądam TV, a już w ogóle seriale. Tytuł co prawda obił się o uszy ale nic więcej.Fajnie jednak wiedzieć gdzie był kręcony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko jestem w Polsce to chetnie ogladam ten serial:) A Ty zabralas nas na spacer po miasteczku-dzieki wielkie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć nie przepadam za serialami, ten jest po prostu inny.

      Usuń
  10. Trochę się zmieniło na lepsze od czasu kiedy zaczęto tam kręcić serial.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda, że nawet bardzo, ale ogrodzenie kościoła pozostało nie odnowione...a tak to wiele wyładniało.

      Usuń
  11. Ładne miejsce, chyba zerknę na ten serial:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cicho i bardzo spokojnie. Jak Ci się udało odnaleźć to miejsce?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że tam wcale pod sklepem nie było tak spokojnie. Wiele osób robiło sobie zdjęcia i odjeżdżało a Ci co po zakupy to podjeżdżali pod same drzwi. Nie wiem jak udało mi się uchwycić taki chwilowy zastój, na pozostałych zdjęciach mam tłok. Jedząc lody wyczekałam na taki moment.Ale wśród pól było cudownie!

      Usuń
  13. Znane z serilu i Ty nam je pokazałaś. Ja poznałam je z Twoich zdjęć, bo serialu nie oglądam. Ciche, spokojne i czyste miasteczko. Ciekawe czemu ławeczka przed sklepem cieszy sie takim powodzeniem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tam np.padło takie stwierdzenie, że "języków trzeba się uczyć od dziecka" powiedział to ojciec sporej gromadki dzieci...

      Usuń
  14. Prześliczne miasteczko.
    Jeden jedyny serial jaki oglądam to właśnie Rancho. Aha i ten o zakonnikach z Fronczewskim...Uwielbiam je.
    Dwa seriale to wg mnie dużo...
    Twoje zdjęcia jak zwykle są świetnie zrobione.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie "Ranczo"pewnie nie dotarlibyśmy do tej sympatycznej miejscowości :)

      Usuń
  15. Nie oglądam telewizji, a serialu Ranczo widziałam ze trzy odcinki góra. Fajnie jest zobaczyć miasteczko, które służy za scenografie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie najbardziej przykuło moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się zdjęcia, serialu nie widziałam, ale zdjęcia super!

    Pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez byłem, tylko mało zdjęć mam. Baterie pały. :(

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz baterie są coraz gorsze i droższe. Ale sam pobyt pewnie się udał, to takie znane miejsce. To jest jedyny serial jaki oglądam, choć Rozlewisko rozgrywa się w miejscach, do których jeżdżę ponad 25 lat, to jednak nie ogladam tego serialu.

      Usuń