środa, 2 października 2013

Łazienki Królewskie jesiennie

   W ubiegłym roku o tej porze robiłam w Łazienkach kolorowe i słoneczne zdjęcia. Dziś słońce wyszło na kilka chwil, było zimno i niestety nie było już chińskich lampionów.Drzewa jakieś mało jesienne, może dlatego, że nie było słońca.  Pałac na Wodzie zapakowany, trwa remont, podobnie jak w amfiteatrze. Mimo chłodu było wiele osób wybrało się na spacer. Wiewiórki uwijały się z zapasami, może idzie zima...






















Dawno tu nie byłam, trochę szkoda mi Alei Chińskiej....

15 komentarzy:

  1. Mimo braku słońca spacer był bardzo miły. Piękne widoki i kwitły jeszcze nawet kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kwiatów było dużo i to róznorodnych :)

      Usuń
  2. Mimo takiej szarej, nijakiej pogody - Łazienki prezentują się ładnie...
    Na szczęście mamy w tej chwili prawdziwą polską złotą jesień (chociaż mogłoby być trochę cieplej :-) )
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mało pięknie wybarwionych drzew i tu w Łazienkach i w Kórniku

      Usuń
  3. Cudowne, jesienne zdjęcia!
    A ten listek pomarańczowy ... extra!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Łazienki, jak zawsze magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby Pałac na Wodzie był w remoncie? Może to trochę potrwać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak "opakowany" jakby świeciło słońce, niesamowity cień rzuca balkon. Amfiteatr w remoncie od wakacji tez.

      Usuń
  6. Całkiem przyjemne te Łazienki o tej porze roku. Ty widzisz je często i masz porównanie, a mnie wydają się już jesienne. Faktem jest, że słońce dodaje kolorom intensywności, ale i przy tej pogodzie ogród jest pełen uroku.
    Ptaszki na wodzie są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mandarynki są ślicznie kolorowe, tak szybko uciekło mi lato, że nie widziałam tegorocznej chińskiej alei i tego mi szkoda..

      Usuń
  7. Nie jest aż tak źle. Bardzo udany spacer i lubię z Tobą spacerować po Łazienkach, nawet zimą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za towarzystwo, miło tak :)

      Usuń