sobota, 12 października 2013

Ogród Botaniczny PAN

   Właściwie to pojechaliśmy na wystawę kur rasowych. Ale, że trzeba była kupić bilety do ogrodu a potem jeszcze następne do kurek, najpierw poszliśmy na space po jesiennym ogrodzie bez słońca. Potem do szklarni z egzotecznymi roślinami, gdzie obiektyw mi zaparował a potem na wystawę rasowych kur.













 Sekwoja chińska, powyżej


 Ziemowity widoczne były z daleka, poniżej ziemowit powabny







A kurki i koguty były i małe i ogromne i kolorowe. Koguty piały aż było słychać je na zwnatrz.

34 komentarze:

  1. ale tam ładnie! przegląd chyba wszystkich kolorów jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie było słoneczka ale właśnie kolorowe liście dały najwięcej radości.

      Usuń
  2. Mażenko, nigdy nikomu niczego nie zazdrościłam, ale takiej wizyty i takich doznań, troszeczkę zazdroszczę...
    Bardzo dziękuję, że dzięki Tobie mogłam poznać cudowne miejsce.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Spacer w liściach i kolorach gorąco polecam :)

      Usuń
  4. Świetne jesienne kadry!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było słońca, nie poprawiałam kolorów, wszystko to natura :)

      Usuń
  5. i ja chodziłam tamtymi drogami...o innej porze roku.
    ziemowity przepiękne w takiej ilości. w moim ogródku jakieś takie rachityczne i tylko sześć. prawie ich nie widać. w dodatku kupione były fioletowe z już drugi rok kwitna białe....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegłym roku oglądałam rododendrony i azalie, w tym na wiosnę nie dotarłam, została jesień. Ode mnie tak na nogach przez las jest jakieś 5 km, zaglądamy często, czasem dochodzimy do Powsinka, bo tam trzeba kupić bilety. Wczoraj moim celem były kurki ale nie mogłam sobie odmówić spaceru i poszurać nogami...

      Usuń
  6. Teraz też tam ładnie. Ja byłam, jak kwitły rododendrony:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że słonka brakuje to jednak kadry piękne, pełne jesiennych barw.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w tym ogrodzie, częściej goszczę w poznańskim Ogrodzie Botanicznym. Piękna tam jesień jest i fantastyczne zdjęcia zrobiłaś. Szkoda trochę tych położonych zimowitów ale można sobie wyobrazić jak pięknie wyglądały przed przymrozkami. Zdjęcie kurek tylko jedno więc może będzie o nich osobny post :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w tym ogrodzie, niestety dawno już, wypadałoby wybrać się znowu, tym bardziej , że twoje zdjęcia zachęcają do takiej wizyty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczę na więcej kurek, bo są piękne. A spacer kolorowy i bardzo udany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurki jakoś nie bardzo mi wyszły ale były ciekawe okazy. A koguty pialy!

      Usuń
  11. Ogród bardzo ładnie wygląda, a zimowity w takiej ilości mnie urzekły. Kurki i kogutki pewno śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłam napatrzeć się na Twoje zdjęcia.
    Trawy, które uwielbiam są wyjątkowej urody, prześliczne oczka wodne i ta sekwoja niespotykana. Nigdy nie widziałam drzewa tego gatunku.
    Ziemowity są bajecznie piękne.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tego starego, to jeszcze. Do tego o którym piszesz, to już całodzienna wyprawa. Za daleko. Ale piękny jest.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie auto to 139 z Metro Wilanowska, ja najczęściej na nogach przez Kabaty. Warto się wybrać o każdej porze roku a le gdy kwitną rododendrony, magnolie jest cudownie nigdzie nie widziałam tylu alejek.

      Usuń
  14. Znam ten ogród, bywałam tam wiele razy. Nie da się wszystkiego obejrzeć w jeden dzień. Właściwie zawsze jest co podziwiać, może zimą trochę mniej. Bardzo lubię ten moment, kiedy dojrzewają stare odmiany jabłoni (zdarza się to co dwa lata), poza tym maj - eksplozja wiosny, przełom maja i czerwca - eksplozja róż i piękna złota jesień.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w takim miejscu pory roku można w pigułce smakować :)

      Usuń
  15. Pomimo tego, że ogród jednoznacznie odwiedziła jesień, to i jakieś kwiatki nadal kwitną i zdobią ten przyjemny zakątek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie... Kolory bajeczne... Ja jesień bardzo lubię...
    Przed przeczytaniem komentarzy nie zauważyłem, że słońca nie ma na zdjęciach... Kolory jesieni je prawie zastąpiły :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak żółto na ziemi a szaro na niebie. Nic nie robiłam ze światłem.

      Usuń
  17. Such a wonderful photoseries!
    Warm hugs *:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wszystko wygląda. Ale już dziś z pewnością nie ma tylu liści. Robi się co raz brzydziej moim zdaniem

    Zapraszam: www.tandmpodrozniczo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale u Ciebie kolorowo. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I to jest spacer! Pięknie tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zajęcia zrobiłaś w tym ozłoconym parku.

    OdpowiedzUsuń