niedziela, 15 grudnia 2013

Spotkanie z Aleksandrą Seghi

Każde spotkanie z Olą autorka książek o smakach Toskanii i życiu w zgodzie z ekologią jest niezwykle. Choć znamy się dzięki blogowi i spotkaniom autorskim  możemy rozmawiać i cieszyć się spotkaniem.Tym razem najpierw wybrałyśmy się na pastę a potem w sobotę odwiedziłam ulubioną autorkę na jarmarku.
Przy okazji zrobiłam trochę zdjęć budynkom przy ulicy Hożej 51.
 Zjadłyśmy pyszną pastę..trufle, czosnek, pomidorki...
A poniżej sobota


Dziękuję  za spotkanie

6 komentarzy:

  1. A ja musiałam sama upichcić:)) Ciekawi mnie ta truflowa, bo smak "trufli" to tylko ten cukierkowy znam........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trufle - mniam to trochę grzyba, ziemi i tego czegoś nie powtarzalnego, aromatycznego...

      Usuń
  2. Oj, przytylo sie troche tej autorce! Albo zdjecie pogrubia ;) Buzia Mazenko i do nastepnego spotkania :) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zawsze pogrubiają :) Autorka wyglądała świetnie :)

      Usuń
  3. Miłe spotkanie, apetyczne smakołyki.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie z autorem, którego sie ceni, to miłe wydarzenie. Dzień był na pewno udany i posiłek również.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń