sobota, 4 stycznia 2014

Park Ujazdowski

    Dzisiejsze popołudnie nie było słoneczne, szkoda bo wybrałam się do Parku Ujazdowskiego położonego między ul.Piękną a Trasą Łazienkowską. Uroczo tu, gdy kwitną kwiaty i szemrze woda. Bliskość Łazienek powoduje, że  rzadko tu bywam.
Dziś było tak, trochę to też wina słabych baterii ale słońce też nie pomogło.




 Ptaki jak u Hitchcocka....





 zielono i wilgotno...
 poniżej Gladiator i historyczna waga w soboty nie czynna...



 Poniżej korzenie cyprysika błotnego, widziałam taki w dendronarium w Kórniku

 Z wody wychylają się głowy delfinów




Przed parkiem - świetlna fontanna

 i pomnik Regana

 a dekoracje na Nowym Świecie jeszcze się nie świeciły..

22 komentarze:

  1. Jeden z piękniejszych parków, także jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tam, nawet w taki dzień. Nie wiedziałam, że jest tam pomnik Regana.
    U mnie dzisiaj świeciło słońce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, Warszawa moja ukochana, a tak do niej daleko mam. Bywam przede wszystkim latem, kiedy pełno jest turystów, dlatego podobają mi się Twoje zdjęcia. Tam jednak bywa spokojnie i pusto :) :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pogoda nie sprzyjała spacerom...

      Usuń
  4. dawno, dawno temu, kiedy jeszcze pracowałam w obecnej i dawnej alei szucha ( w międzyczasie 1 armii wojska polskiego), czesto chodziłam na spacer do parku ujazdowskiego. potem mi firme przenieśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Park przeszedł renowację, miło było mieć takie sąsiedztwo, teraz masz inną, przecież równie piękną przestrzeń :)

      Usuń
  5. Lubię ten park. Chyba zaraz po łazienkowskim. Często tam spacerowałem w czasach, gdy pracowałem w Warszawie. Dawne to czasy, park się zmienił. Wydaje się ładniejszy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że niebo nie było niebieskie, ale spacer i tak był wspaniały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łazienki są piękne o każdej porze roku, nawet gdy brak słońca. Wszystkiego najcudowniejszego w Nowym Roku, dużo uśmiechu i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. Park dobrze sie prezentuje pomimo braku pogody. Urocze altanki i mostki, ładne rzeźby - to wszystko powoduje, że park jest ładny o każdej porze roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mażenko, to miejsce jest piękne o każdej porze roku...
    Mimo pochmurnej pogody, spacer wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Park o tej porze roku dobrze wygląda, jednak bardziej mi się podoba latem, gdy wszystko się zieleni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię taką ciszę i marazm w parkach. Zresztą, przecież Łazienki są piękne o każdej porze roku. Dzięki za spacer. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo lat temu codziennie byłam w tym parku. Jest bardzo ładny. Mam kilka wiosennych zdjęć, jakoś jeszcze do nich nie doszłam, żeby zamieścić u siebie na blogu:)
    Fajnie się oglądało.
    Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Πολύ ωραίες φωτογραφίες, αγαπητή μου Mazena!!!
    Έτσι μοναχικό, φθινοπωρινό το πάρκο, είναι πολύ ρομαντικό!!!
    Σου εύχομαι μια ευτυχισμένη χρονιά!
    Φιλιά

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tam pięknie!
    Z wielką ochotą pospacerowałabym alejkami parku.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny park, szkoda tylko, że śniegu brak:) Ale może wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiś czas temu, pokazywałam zdjęcia z tego parku. Ptaków tam , jak zwykle, zatrzęsienie (jeśli można tak powiedzieć o ptaszyskach).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie, mimo nie najlepszej pogody...
    A sam park przypomina mi trochę Park Południowy we Wrocławiu... Ale tylko trochę :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety jest dużo mniejszy. Trasa łazienkowska oddzieliła go od zamku Ujazdowskiego i Łazienek.

    OdpowiedzUsuń