czwartek, 16 października 2014

Łazienki Królewskie

   Jesień w Łazienkach jest kolorowa. Ale trzeba trafić na słoneczny dzień. Przypadkiem znalazłam się w parku. Nie miałam aparatu ani szczęscia do swiatła. Zdjęcia z telefonu, choć kiepskie oddają nastrój jesiennego parku. W wielu miejscach prowadzone są prace ogrodnicze, zdejmowana jest trawa i przygotowaywane są miejsca do nasadzeń. W parku jest tak mało wolnych przestrzeni  a jak zostanie dogęszczony, bedzie jeszcze mroczniej a może ładniej. Zobaczymy wiosną.

















26 komentarzy:

  1. Byłem w Łazienkach 3 tygodnie temu. Ależ się zmieniło.Masz rację, że najlepiej jest wybrać się tam w słoneczną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. melancholijnie dziś na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jakoś sennie a jednak tłoczno.

      Usuń
  3. Jak pięknie jest jesienią w Łazienkach....
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co zadziwiające wielu spacerowiczów..Pozdrawiam również.

      Usuń
    2. Gdybym bliżej miała to też bym tam spacerowała..:-)

      Usuń
  4. Jesiennie w Łazienkach- dominują brązy i rudości, sympatyczny motyw spaceru też rudy- wiewiórka. W Italii widziałam tylko popielate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Łazienek są jasnorude ale na zimę stają się ciemniejsze. Ot taka zimowa kreacja.

      Usuń
  5. Miałaś piękny spacer. Szkoda tylko, że słońca Ci zabrakło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie pokazane !!! Nigdy tam nie byłam i nie mam porównania jak pięknie jest przy ładnej pogodzie. To co widzę bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Łazienki. Byłam tam latem, ale jesienią wyglądają jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają Łazienki w jesiennych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, super odpoczynek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Łazienkach raz w życiu, w szkolnych czasach, ledwo pamietam, wypadałoby powtórzyc..

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Łazienki, a w jesiennej szacie chyba lepiej się prezentują jak w letniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obiecywałam sobie,że w tym roku tam dotrę i byłam blisko, ale nie dotarłam. Może za rok ? Dzięki, że mogę oglądać to miejsce na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy byłam dwa lata temu, pomnik był całkowicie odcięty przez prace budowlane. Dobrze, że już go odsłonili. Nie pamiętam, aby wcześniej była sadzawka. Może się mylę. Jednak to lustro świetnie odbija pomnik, który jest moją ulubioną rzeźbą. Czy wiesz, że w Tokio stoi jej miniatura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko, ze Japonczycy pieknie graja Chopina. A woda była, zawsze ale pewnie nie mogłaś zobaczyć, bo remont faktycznie ttrwał i trwał. Obejrzyj jeśli chcesz wszystkie posty z Łazienek /i Ogród Botaniczny UW/, kiedyś bywałam tam często i w różnych porach roku.

      Usuń
  14. Pięknie wyglądają jesienią, niestety na żywo widziałem tylko latem:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:) origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam w pamięci Twoje Łazienki Królewskie z ubiegłego roku. Chyba się nie pomyliłam ? Ostatnio byłam zabiegana, ale dobrze, że zajrzałam do Ciebie ! Jeśli nie ciałem, to przynajmniej duchem mogę być w tym pięknym miejscu. Dzięki Tobie ! Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze się cieszę, kiedy zabierasz mnie na spacer po Łazienkach.
    Jesienią wyglądają niezwykle malowniczo. Ciągle sobie obiecuję, że odwiedzę to urzekające miejsce. Może wiosną?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń