sobota, 31 stycznia 2015

Wiadomo dokąd pojechałam - Wilanów

     Wybrałam sie stosunkowo późno, ale śnieg był inspirujcy. I tym razem - dwie rzeczy przy okazji.
Spacer po pustym, zimowym parku/ wiekszośc zainteresowanych czekała na pokaz świetlny, który rozpoczynał się o 16/ i obejrzałam w Oranżerii wystawę malarstwa z wieloma ciekawymi, inspirujacymi i kolorowymi obrazami. Wystawa na długo zatrzymała mnie we wnętrzu, nie zdążyłam  więć obejść parku tak jak zwykle.
Zapraszam na spacer.



 Poniżej i powyżej dekoracje, które cieszą dzieci....

 Poszłam w kierunku mostu rzymskiego i tu, gdy mało turystów - łabędzia rodzinka






 Lubię ten widok zimą i wiosną, gdy widać dwa obiekty, most i chińska pagoda

 Mająć bilet do parku można obejrzeć wystawę




 Przed zachodem słoneczko  pojawiało się na krotkie chwile...


 Domek gotycki chyba będzie remontowany



To pierwszy dzień, gdy śnieg utzymał sie tak długo.

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Chyba I raz od dłuższego czasu wszędzie lub prawie wszędzie jest śnieg oprócz Białegostoku, co raczej dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym Białymstokiem, to faktycznie dziwnie, przecież to biegun zimna.... Dziekuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Racja,od jakiegoś czasu (dwa,trzy lata) jest zimniej niż w uznanym za biegun zimna w Polsce - Suwałkach. Co prawda z Bia do Waw to tylko 2-2.30h jazdy autem,ale proszę tam śnieg jest a tu już nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa tak, że przejadę z jednej strony Wisły na drugą a pogoda i otoczenie różne. Nie mówiąc o deszczu, który np. pada u mnie.

      Usuń
  3. Mażenko,
    bardzo dziękuję za każdy spacer po urokliwych miejscach.
    I chociaż nie przepadam za zimą, to jednak tutaj każdy zakątek wygląda bardzo malowniczo.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak mało było słońca.

      Usuń
  4. Nie wiem, czy pisałam Ci, że uwielbiam "spacery z Tobą" po pałacowym parku? Wystawa aż tak bardzo mnie nie zainteresowała, bowiem ze sztuką jestem raczej na bakier, ale ogród w zimowej szacie i pałac zobaczyłam z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród choć szczelnie okryty ocieplinami i sniegiem jest piękny! Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  5. tchnie z tego spokój i cisza no i śnieg się nie stopił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam sama, aż za bardzo sama ale było przyjemnie..Wieczorami tam są tłumy na pokazach a sobotę więcej, bo dodatkowy pokaz na elewacji...
      Dziś pewnie już nie ma śniegu.

      Usuń
  6. Nawet zimą mogę po takich uroczych miejscach spacerować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że masz tak blisko do tego cudnego miejsca. A zdjęcia bardzo dobre jakościowo. Pięknie skadrowane, czyste ujęcia. Tylko pozazdrościć umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie. I ta cisza, spokój, jak nie w Wilanowie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas śnieg już od kilku dni leży, szkoda, że jak nie mam takiego pałacu w pobliżu, gdzie mogłabym się wybrać w zimowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia Mażenko.
    Wilanów o każdej porze roku są przecudne.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Tobie to ja ten Wilanów będę znała jak mało kto, fajne zdjęcia, zimą w śnieżnej scenerii ładniej jak jesienią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ciotka przeprowadziła się na Wilanów. Muszę ja chyba odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocno spóźniona, ale wpadłam obejrzeć Wilanów w zimowej szacie. To bardzo klimatyczne miejsce, wolne od zgiełku, blisko związane z naturą, super miejsce na relaks. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń