czwartek, 14 maja 2015

Symbole Toskanii cz.1

Najpiękniejsze miejsca w Toskanii, będące jej symbolami to cyprysy przy drodze do Montalcino i Kapliczka San Quirico d Orcia - cappella del la Madonna di Vitaleta.
Dziś cyprysy.Pogoda nie była najlepsza do robienia zdjęć ale miejsce było wyjątkowo piękne.
Obserwowałam ludzi ganiających po polach z aparatami, wspinających się na pagórki, co ich tak zachwyca....ja wiem.



























 Ta kępa cyprysów to chyba najbardziej obfotografowane drzewa w Toskanii.


Jedziemy dalej...

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak wczesna wiosna czyni te krajobrazy innymi.

      Usuń
  2. Uwielbiam toskańskie krajobrazy. Są cudowne o każdej porze roku.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ładny porządek na pagórkach.

      Usuń
  3. Fantastyczne te krajobrazy. To zdjęcia w moim guście, uwielbiam takie.
    Gratuluję serdecznie niezwykle pięknych fotografii.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to niesamowite miejsce.

      Usuń
  4. Dokładnie za miesiąc wybieram się do Toskanii, już nie mogę się doczekać, żeby osobiście zobaczyć te piękne okolice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy prawdopodobnie będzie więcej kolorów. Warto zobaczyć co się da a potem gdzieś usiąść i chłonąć Toskanię. Miłej podróży i fantastycznych wrażeń!

      Usuń
  5. Zachwycona jestem tą zielenią, piękna linia widnokręgu, bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna to zachwycające zielenie.

      Usuń
  6. Pięknie się prezentują pofalowane pola i ta charakterystyczna kępa cyprysów. Krajobrazy aż się proszą o fotografowanie to i chętnych nie brakuje.
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia byłyby chyba lepsze gdyby słoneczko było łaskawsze,ale że poprzednio nie trafiłam w to miejsce tym razem postanowiłam cieszyć się że tu jestem!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niestety tak, ale tak na prawdę zobaczyłam to w domu, wtedy cieszyłam się miejscem :)

      Usuń
  8. Jesteś jak zwykle niezawodna, Mażenko! Swoimi zdjęciami sprawiasz tyle radości!!! Widzisz, jaka jesteś cenna? :) Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne krajobrazy, jak Irlandia, a nawet Warmia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pogoda nie dała szans na ładne zdjęcia :)

      Usuń