sobota, 16 maja 2015

Toskania cz. 2 a tak na prawdę trzecia odsłona Toskanii - Kapliczka Vitaleta

Pierwszą była relacja zdjęciowa z Katedry w Sienie z 12 maja a pierwszą widokową relację stanowi poprzedni post.Czyli z Toskanią to już trzecie spotkanie.
 Dzisiejszy jest 250.
Tyle spotkań, tyle wspomnień i relacji. Dziękuję, że mam grono blogowych znajomych i przyjaciół.Dziękuję za komentarze, że piszecie tak interesująco.Bardzo często relacje innych popychają mnie do kolejnego wyjazdu albo wywołują wspomnienia. Pokazujecie miejsca, do których nie dotrę, ale to dzięki blogowej grupie mogę tam być. Może ktoś marzy o Toskanii/ zapraszam. Dzięki Aleksandrze Seghi autorce bloga Moja Toskania http://aleksandraseghi.com/ mogłam dotknąć i to dosłownie kolejnego symbolu i zobaczyć kolejna miejsca, których nawet nie planowałam a to fantastyczne przeżycie! Zapraszam do wyjątkowego miejsca.
Zdjęcia pokazuję w kolejności robienia, najpierw z oddali, potem bliżej a na końcu jak odchodzimy...





 Drogę zagradzał płot ale to ograniczenie dla koni i samochodów, tak wyczytaliśmy..




 Tył kapliczki a właściwie kaplicy



 Na następnym z  boku ławeczka...



























 W oddali Pienza, do której pojechaliśmy zaraz..




 Ostatnie spojrzenie na Kaplicę...









To wyjątkowe miejsce na 250 post.

22 komentarze:

  1. Ale malownicza okolica.
    Gratuluję 250 posta, to już bardzo duży dorobek blogowy i fotograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Zgadzam się,malowniczo. Szkoda tylko, że tak pochmurno było :) Ja również gratuluję 250 wpisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wtedy przed południem nie wiedziałam, że za moment będzie piękny słoneczny dzień. Szkoda, może kiedyś...

      Usuń
  3. Widzę, że Toskania Cię zauroczyła, szkoda, że nie dopisała akurat pogoda. Chociaż zdjęcia z takim niebem też mają swój urok. Pokazuj jak najwięcej, nigdy tam nie byłam, przynajmniej zobaczę Twoimi oczami.
    Gratuluję 250 -ki!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęć za dużo ale nie potrafiłam wybrać. Właśnie dlatego czytam blogi, bo znajduję miejsca do których nie dotrę.

      Usuń
  4. Gratuluję 250 posta.
    Wiem, że w czasie wyjazdów marzymy o słonecznej pogodzie bo wtedy wychodzą fantastyczne zdjęcia. Wg mnie najgorsze zdjęcia wychodzą gdy niebo jest szare.
    Nie miałaś słonecznej pogody ale wyraziste chmury są prawdziwym bohaterem Twoich wspaniałych zdjęć... A przecież kamienna kaplica Vitaleta powinna przyciągać uwagę... To nie byle jaki zabytek skoro został wpisany na Listę UNESCO.
    Mażenko, czy Twoje zdjęcia robione są tej wiosny?
    Pozdrawiam serdecznie:)*
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miejscu pogoda nie sprzyjała ale już za moment w Pinezie było słonecznie.Nie dość, że słoneczko było marne to jeszcze padł akumulator w lepszym aparacie. Tak to niedawne wspomnienia :)

      Usuń
  5. 250-ty wpis to już jest duży staż, życzę kolejnych takich pięknych.
    Zdjęcia śliczne, nigdy tam nie byłam i cieszę się, że mogłam zobaczyć te cudowne krajobrazy.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Gratulacje za wytrwałość w przekazywaniu nam pięknych chwil, które były Twoim udziałem. Nie inaczej jest w obecnym poście, miejsce bardzo malownicze więc nie dziwi chęć utrwalenia go z każdej możliwej pozycji. Toskania urzeka i kusi, by ją odwiedzić. Będę w tym roku niedaleko, może i mnie uda się takie widoki zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miejscu pogoda była taka sobie, może trafisz lepiej.

      Usuń
  7. Odkąd obejrzałam film "Pod słońcem Toskanii", marzę, aby tam pojechać. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo malownicza okolica, nic tylko delektować się pięknem otaczającego świata.
    Życzę wielu kolejnych wpisów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie potrafię wybrać zdjęć...

      Usuń
  9. Włochy to kraj, który uwielbiam! Dziękuję za piękny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle malownicza okolica,można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała, malownicza okolica. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń