piątek, 12 czerwca 2015

Wilanów dziś. Pachnąco i kwitnąco


Zaraz przy wejściu półka z książkami, domek gotycki i przystań w remoncie a co roku w jego pobliżu była czytelnia




 Jak pięknie rosną "stożki" po rewitalizacji sprzed kilku lat

 Ogród różany wabił zapachem i kolorami








 Poniżej róże w kolorze elewacji pałacu

 Na stawie po prawej stronie kremowe lilie wodne


 Lubię to miejsce w dolnej części ale tu jeszcze wielu zmian. Przede wszystkim powinien zniknąć asfalt i może pojawi się woda i fontanny.


 A po lewej na wodzie grążele i różowe lilie wodne...








 Malarska woda...






Dziś nie poszłam dalej w prawą stronę, wszędzie sporo maluchów  na lekcjach edukacyjnych. Nie chciałam przeszkadzać takim uczniom, a w parku było wielu odwiedzających. Długo wyczekiwałam aby żeby zrobić zdjęcie.

15 komentarzy:

  1. Masz romantyczną duszę Mażenko, znać to po miejscach, które często odwiedzasz, Wilanów piękny o tej porze roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ten Wilanów! Kocham, kocham, kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Mażenko, byłam stęskniona.
    Czekałam na spacer po Wilanowie.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że tylko ja lubię tam wracać :)

      Usuń
  4. Ależ te róże tam kwitną, i lilie wodne. Cudnie tam jest, zwłaszcza w taką piękną pogodę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że w moim subiektywnym odczuciu żaden japoński ogród nie jest tak piękny jak ten w Wilanowie, nie byłam tam osobiście ale już ze zdjęć wydaje się być najpiękniejszy jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam o tej porze roku. Mamy się czym pochwalić przed zagranicznymi turystami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno byłam w Wilanowie, jest tam bardzo pięknie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, jak tam jest pięknie!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu wybrać się tam. Na zdjęciach wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń