wtorek, 27 października 2015

Jesień w Łazienkach Królewskich

     To będzie jeden z najdłuższych postów, ale nie potrafiłam wybrać zdjęć. Zapraszam więc na spacer w promieniach słońca w towarzystwie wiewiórek a przede wszystkim w parku pełnym niesamowitych kolorów.  Trzeba zapamiętać te barwy, niedługo nie będzie już tak kolorowo...
Odkryłam też szklaną podłogę przy wejściu do herbaciarni ukazującą dawne fundamenty.
























































 Poniżej szklana podłoga przy wejściu do herbaciarni

Zdjęcia bez retuszu, czasem niedoskonałe ale ta jesień jest niesamowita!

19 komentarzy:

  1. Cudownie pokazane. Pięknie kolorowo, Także miałabym problem z wyborem i wystawiłabym wszystkie. Cudne światło ... ach jak podobają mi się te zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jechałam była mgła ale miałam nadzieję, że po mgle będzie słonce. Na początkowych zdjęciach jeszcze gdzieniegdzie widać mgłę.

      Usuń
  2. Zdjęcia takiej jesieni ogląda się z przyjemnościa, nigdy ich dość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aby długo nie padało i nie mroziło...

      Usuń
  3. I bardzo dobrze, że nie wybierałaś zdjęć, bo każde pięknie pokazuje jesień. Miałem okazje tydzień temu spacerować po Łazienkach, było naprawdę sympatycznie, tak jesiennie i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienki mają inny klimat niż Wilanów, są większe i zdjęć było o wiele więcej ale te musiały zostać.

      Usuń
  4. Cudowne, bajeczne, oglądam trzeci raz i nie mogę się nacieszyć pięknem natury na Twoich zdjęciach.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu dziękuję Ci bardzo, domyślam się, że lubisz Łazienki!

      Usuń
  5. Prawdziwie złota, polska jesień. Obyśmy mogli się cieszyć takimi barwami jeszcze przez jakiś czas. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś po chłodnej i mglistej nocy, większość liści opadła..szkoda ale i tak październik wyjątkowo liściasty!

      Usuń
  6. Przepiękna jesień na Twoich zdjęciach.
    I ja się cieszę, że nie wybierałaś zdjęć.
    Mogło być więcej.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich więcej ale z tych nie miałam serca usuwać więcej...

      Usuń
  7. Prawdziwie złota polska jesień w Łazienkach, nawet Chopin się załapał i pięknie zapozował do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pomniku Chopina zawsze "słychać" muzykę...
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  8. Przepiękna jesień, malujesz aparatem. Chciałam wybrać najładniejsze ale wszystkie mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to dziwne, że na koniec października tyle liści na drzewach i w takich kolorach! Dziękuję.

      Usuń
  9. Piękne, malarskie zdjęcia, Mażenko! Jak nastrojowe obrazy... Jestem zachwycona, ale nie zaskoczona, bo Twoje zdjęcia zawsze są niezwykłej urody! Tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Jeśli będę mogła sama się tam kiedyś wybiorę, wspaniały krajobraz i te liście jesienią. Czekam na kolejne obrazy, pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń