niedziela, 25 października 2015

Czerwińsk nad Wisłą. ogrody Salezjanów

     Miejsce to znam z dzieciństwa. Dziś wygląda inaczej, mniej tajemniczo. Nie ma już ogrodów warzywnych, sadów, gdzie można było kupić warzywa i owoce. Ale są.
Pogoda nie sprzyjała zdjęciom ale zawsze jak jestem w Czerwińsku lubię spojrzeć z tarasu na Wisłę, wtedy wracają wspomnienia....
Okolice Klasztoru i wnętrza pokazywałam wielokrotnie, dziś teren, chyba lepsza nazwa parkowy.
Poniżej niesamowite białe brzozy
























Cóż, brak słońca i chwilami deszcz ...i wyszły takie sobie zdjęcia.

10 komentarzy:

  1. Widok na park, który jest w jesiennej szacie, jest bardzo ładny. Miło było oglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś tam zawitałem wracając z Mazur, ale zastałem zamknięty kościół. W jesiennych barwach miejsce to prezentuje się bardzo ładnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam pisałeś, może kiedyś uda Ci się wrócić. Świątynia zasługuje na uwagę :)

      Usuń
  3. Tak mam blisko, a nigdy tam nie byłam! Dzięki za ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tu Jagiełło przekraczał Wisłę co upamiętniają dwa miecza a rycerze Jagiełły ostrzy li swój oręż o kolumny które są przy wejściu do Kosciolat

      Usuń
  4. Dziękuję za miły jesienny spacerek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mażenko? przecież twoje zdjęcia są bardzo piękne. Świetnie obrazują jesienną porę roku. U mnie też przez dwa tygodnie padało.
    Na szczęście dzisiaj przestało.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne miejsce, tak pięknie ozdobione kolorami jesieni.
    Naprawdę warto było tam pojechać jesienią.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń