niedziela, 22 listopada 2015

Spotkanie z Aleksandrą Seghi

    Wczoraj cały dzień lało, padało, ogólnie było mokro. Ale wieczorem w Kawiarni Anitich Caffe na warszawskim Ursynowie poszłam na spotkanie z Aleksandrą Seghi autorką książek o toskańskim życiu, kulinariach, ekologicznym postrzeganiu jedzenia a także o ciekawostkach jakie omawia w ostatniej książce "Miasta widma w Toskanii". Książka jest baaardzo interesująca, wciągająca i zachęcająca do podróży do tej innej, mniej znanej Toskanii pełnej ciekawych historii i tradycji.
Słuchaliśmy, smakowaliśmy....





 Zupka toskańska i ciastko z mąki kasztanowej






Wyszłam ale spotkanie jeszcze trwało... A Aleksandra dziś -  jest już u siebie w Toskanii..
Do następnego spotkania w grudniu !!!

7 komentarzy:

  1. Miło spotkać kogoś, kogo się ceni, lubi i czyta,
    a po książkę chyba sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesympatyczne spotkanie.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem dokładnie to samo napisać co Anna. To po prostu miłe spotkać kogoś kogo się czyta książki, lubi, ceni. Rzeczywiście - pogodowo to najprzyjemniej nie było. Ale dziś jakby trochę słońce się pokazało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne są takie spotkania. Wydać książkę to naprawdę wielka sprawa. Wielu o tym marzy, udaje się to nielicznym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miłe i już prawie tradycyjne spotkanie.
    Lubię książki Aleksandry Seghi. Mam wszystkie wydania.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczne spotkanie i widać, że to bardzo ciepła osoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej części Włoch po obejrzeniu filmu "Pod słońcem Toskanii". Moze w przyszlym roku uda mi się tam wreszcie pojechać...

    OdpowiedzUsuń