środa, 9 grudnia 2015

Zapraszam na spacer do parku w Wilanowie

    Pewnie gdybym poszła do parku wczoraj, zdjęcia byłyby magiczne, zamglone. Ale byłam dziś, mgły zdecydowanie mniej. W parku pusto, chyba byłam jedyną spacerującą  osobą, cóż pogoda wystraszyła ludzi; w kilku miejscach trwały prace remontowe i porządkowe. Odnawiana jest Altana Chińska. Nie mogłam dojść do Mostu Rzymskiego aby zrobić zdjęcia z ulubionego miejsca, bo cała asfaltowa ścieżka była zasłonięta liśćmi. Chciałam podejść bliżej, bo pojawiły się łabędzie, są gdy nie ma ludzi. Nie zapuszczałam się sama daleko, a było tak pięknie...


 Na dziedzińcu "ozdoby" jak w poprzednich latach, atrakcyjne dopiero wieczorem, teraz szare, nijakie..



 Drzemka zimowa...












 Poniżej ścieżka zasłana liśćmi, chyba aby zniechęcic do spaceru w tym miejscu..





 Kilka lat temu obserwowałam jak łabędzie uczyły fruwać młode, stałam i nie mogłam oderwać oczu od lekcji...dziś był tylko jeden "małolat" z brązowymi plamami na piórach.

















20 komentarzy:

  1. Jak ja się zawsze cieszę na Twoje zdjęcia.
    Oglądam je po kilka razy.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy bo odpoczywam w tym miejscu :)

      Usuń
  2. Nie byłaś sam na spacerze, bo ja towarzyszyłam Ci i było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I było bardzo miło...tyko nie dało się podejść tam gdzie chciałam, ale popatrzyłyśmy na łabędzie :)

      Usuń
  3. Zdjęcia są urocze, a miejsce to piękne jest o każdej porze roku.
    Pozdrawiam serdecznie...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem odrobinę za bardzo wyludnione, dlatego nie poszłam dalej. Ale odpoczęłam i to była najważniejsze..

      Usuń
  4. Jesień wybarwiła Wilanów na kolory ziemi, ale i w późnojesiennych szatach pięknie jest w parku. Pusto ,a jednak mogłaś liczyć na towarzystwo łabędzi i kaczek. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i wszelkich pracowników ogrodowych.

      Usuń
  5. Nawet o tej porze roku spacer po parku wilanowskim jest przyjemny, ładne widoki, gdyby była mgła byłoby bardziej tajemniczo ale i tak jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień poprzedzający moją wizytę w Wilanowie był mglisty, szkoda, że nie poszłam. Kolory przysłoniła by mgła...

      Usuń
  6. Cisza i spokój, magiczne miejsce i zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię spokój ale tym razem jakoś nie służył zdjęciom...

      Usuń
  7. Wilanów zawsze piękny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i wygląda, że po kolejnych remontach, będzie coraz ładniejszy. Dlatego chyba opłata za wstęp obowiązuje cały rok a nie tak jak, jeszcze dwa lata wstecz, kiedy to od listopada do maja wstęp był wolny. Teraz tylko we czwartki.

      Usuń
  8. Cisza, spokój, lubię takie spacery. Pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki spokój zaprosił łabędzie do parku.

      Usuń
  9. Mażenko!

    Na zbliżające się Święta pragnę złożyć Tobie i Twoim Bliskim życzenia przeżywania Bożego Narodzenia w zdrowiu, radości i ciepłej rodzinnej atmosferze.
    A Nowy Rok niechaj będzie dla Was czasem pokoju i realizacji marzeń.
    WESOŁYCH Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że Tobie i mi te życzenia przyniosą radość i spełnienie :)

      Usuń