niedziela, 17 stycznia 2016

Spacer po wilanowskim parku

W piątek padało i zrobiło się bajkowo, czysto i pięknie. Dlatego dziś w sobotę, musiałam pójść do parku. Wilanów stał się więc naturalnym celem. A tam pięknie, cicho, no nie zupełnie, bo sporo ptaków, kaczki siedziały przy karmniku, bo stawy zamarznięte. Nie wszystkie alejki odgarnięte ale znam je doskonale. Pospacerowałam tylko po jednej stronie, wiadomo nie na wszystko miałam czas...
I choć ciągle "walczę" z nowym aparatem z przyjemnością robiłam zdjęcia.
Zapraszam na spacer.
























9 komentarzy:

  1. Faktycznie bajkowo wygląda teraz Wilanów, a szczególnie widać to na drugim zdjęciu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam w Wilanowie w sobotę 16-go stycznia.Tylko przyjechałam specjalnie gdy zrobiło się już ciemno aby uczestniczyć w słynnych Ogrodach Światła. Wrażenie było niesamowite. jeśli tego nie widziałaś - to serdecznie Ci polecam. Nie będę pisać dokładnie na czym to polega, bo warto samemu się przekonać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na osobę walczącą nieźle się spiasałaś, popieram Gigę, drugie zdjęcie jest bajeczne, jak z ilustracji Szancera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż musiałam się wkliknąć w celu ustalenia z jakiego tworzywa ta stadnina ;)

      Usuń
  4. Piękne, tu widać więcej niż na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu pięknie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę Wialnów zimą jest piekniejszy jak jesienią, biel z błekitem nieba świetnie kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to był pierwszy śnieżny dzień. Dlatego pobieglam do Wilanowa. Teraz zapowiadają odwilż dlatego dziś poszłam do Łazienek.

      Usuń