czwartek, 1 marca 2012

Spacer po Florencji

Zapraszam w miejsca mniej uczęszczane












26 komentarzy:

  1. Pięknie pokazujesz to miasto, bardzo lubię takie zakamarki, czasem są one ładniejsze i bardziej pokazują życie miasta niż zabytki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękną wycieczkę po uroczych zakątkach Florencji:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia z Florencji.
    Bardzo podoba mi się ta makieta Florencji.
    No i te wąskie uliczki z wysokimi domami.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe te zaułki-jedno z moich wielkich marzeń do zwiedzenia!


    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Florencja w miejscach mniej uczęszczanych też jest bardzo ładna. Pokazałaś to na swoim ciekawych zdjęciach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię, kiedy wspominasz Florencję, uwielbiam o miasta, a zdjęć mam jak na lekarstwo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię Florencję, zresztą lubię wszystko, lub prawie wszystko, co włoskie.

    Mażena czy ten hotel to "Benvenuti"? Tak kojarzę ze zdjęć na ich stronie.. Jadę tam już niedługo :)

    Pozdrawiam
    AsiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się nazywa, nie ma parkingu /jeśli podróżujesz autem/ ale parking jest bliziutko i nie trzeba się na nich oglądać. Mieliśmy duży pokój, i dobre kontynentalne śniadanie. I wszędzie blisko!

      Usuń
    2. Lecę samolotem więc tym razem parking mnie nie interesuje ;) Cieszę się, że masz dobrą opinię na Jego temat :) W internecie też znalazłam raczej pozytywy. Zobaczymy :) Wylot już 17 marca :)

      P.S. Fajnie, że wszędzie blisko.. ale najfajniej że blisko na koooncerrrt :D (właśnie po to tam jadę)

      Usuń
  8. Pięknie. Wrażenia z oglądania zdjęć niesamowite, bardzo nam się podoba tamtejsza architektura.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Haha :D dzięki :) Taka jestem spostrzegawcza widzisz :D

      Usuń
  10. Mażenko, dopiero teraz jestem po zakupach, po ugotowaniu i po spożyciu, he,he...tego ugotowanego oczywiście obiadku.
    Odpowiadam na Twoje pytanie:
    Trzeba wejść do:- 'Projektant szablonów Bloggera'
    - kliknąć: tło
    - pokaże się okienko, z którego wybrałam obrazek przez klik
    - z prawej strony tego okienka jest strzałka malutka w dół. Jak się kliknie na tę strzałkę to pokazuje się ogrom możliwości do wyboru.
    To wszystko. Próbuj, na pewno Ci się uda coś wybrać.
    Jak coś to podaję numer na skypa: jolanta.kotwica
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wspomnienia, wielu miejsc nie znam, nie miałem tyle czasu, by pochodzić po zaułkach tego miasta. Z przyjemnością tam jeszcze powrócę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ...a ja niestety jeszcze tam nie byłem :( Dzięki za fotorelację. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będziesz, znając Twoja ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  14. W Twoich zdjęciach można się zatracić, znakomite kamieniczki, i te wąskie uliczki, super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze jeden spacer po Florencji, cudnie tutaj.
    Nowa szata znakomita:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne miejsce. Nie byłem we Florencji. Chciałbym go zobaczyć, ale teraz prawie nie podróży. / Peter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie też wiele pięknych miejsc!

      Usuń
  18. Wirtualny bukiecik:
    "Wszystkiego najlepszego"
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń