czwartek, 27 września 2012

Jesienny spacer po parku w Wilanowie

  Dziś był piękny, słoneczny dzień. Widziałam tańczące liście, słyszałam spadające kasztany.
Wiele osób wybrało się na spacer do Wilanowa.
Potem, nagle zerwała się wichura. Czy to był ostatni taki słoneczny dzień?
Poniżej pergola przy wejściu do parku. Klikając w zdjęcia można je powiększyć.







Widok z chińskiej altany




Taki jest widok na Pałac w Wilanowie od strony Miasteczka Wilanów /widoczny w głębi/

 Następnym razem zdjęcia z bezpośredniego otoczenia Pałacu.

18 komentarzy:

  1. przepięknie! Tyle razy byłam w Warszawie i jeszcze tam nie zajrzałam..ale pewnie jak wybiorę się w listopadzie to już tak ładnie nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będzie ładnie. Od listopada do parku wstęp wolny, Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Mażenko, bardzo dziękuję, że mogłam odbyć z Tobą cudowny spacer po Parku Wilanowskim.
    Twoje zdjęcia są fantastyczne.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i słowa co głaszczą :) !!!

      Usuń
  3. Dziękuję za przepiękny spacer!
    Cudowne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały spacer. Pierwsze zdjęcie polubiłem najbardziej. Dzikie wino w takim kolorze jest cudowne. I w ogóle jesień to fotogeniczna pora roku :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzikie wino jest fantastyczne, ma ogromne czerwone, karminowe liście.

      Usuń
  5. Wilanów jesienią jest piękny. Myślę, żę to dopiero początek ferii barw w parku, ale już jest na co popatrzeć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po "renowacji" zieleni park prezentuje się wspaniale i dodatkowo ciekawa wystawa w oranżerii.

      Usuń
  6. jakoś chyba dawno Cię nie było tutaj
    kolory przepiękne, dla parków, oprócz wiosny, to najlepszy okres

    Blog about life and travelling
    Blog about cooking

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, synowi trafiła się awaria w nowym mieszkaniu, miałam więc okazję pobyć dłużej w Wilanowie.

      Usuń
  7. Cisza i spokój.Piękne miejsce:)Dziękuję za spacer:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było bardzo dużo spacerowiczów i turystów ale park ma tak wiele zakamarków, jeśli nie trzymać się Pałacu.

      Usuń
  8. Chyba to ostatni moment aby złapać takie ładne kolory. Zauważyłem, że tego roku z powodu braku deszczu, nawet liście nie są takie barwne jak zwykle i nie piszę tu o Twoich zdjęciach - bo one są niezwykle barwne.
    Piękne te wilanowskie ostatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ostatnie to jak wiało i pociemniało :)

      Usuń