czwartek, 23 maja 2013

Mostki i mosteczki w Łazienkach


Dzisiejszemu spacerowi po parku towarzyszył deszcz i kaczki, które dreptały za nami krok w krok.

W Pałacu Myślewickim w wielu miejscach studenci kopiowali fragmenty tapet i fresków. I nie było by nic dziwnego, gdyby nie to, że kolejne etapy prac, każdy z nich na bieżąco suszył suszarką... Nie wiem czy w takich wnętrzach należy w ogóle używać suszarki i nagrzewać i przesuszać powietrze?

Dziś zainteresowały mnie mostki, malowniczo wpisujące się w park.





















39 komentarzy:

  1. Ślicznie. Miejsce zawsze wyjątkowe, ale o tej porze to ma swój najlepszy czas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super relacja. Mandarynki pięknie wyglądają. :)

    Rododendrony już zakwitły? Najwyższy czas jechać do Pławniowic. :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluje dobrej roboty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam bliżej do Powsinka i ogrodu PAN i własnie to sobie uświadomiłam.,

      Usuń
  3. Pięknie wypielęgowane tereny.Śliczna fotorelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia Mazenko! Uwielbiam to pierwsze zdjecie z kwiatami - piekny i zywe kolory:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to pierwsze to wspaniała panorama na Pałac.

      Usuń
  5. Cudownie je pokazałaś Mażenko!
    Mandarynka jest śliczna:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Łazienki to piękne miejsce, a mosty tam położone faktycznie mają sporo uroku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo tych mostków a każdy inny.

      Usuń
  7. Piękne te mostki, tworzą wspólnie z zielenią wspaniałe widoki. A kaczki bardzo mi się podobają, nie miałam jeszcze okazji ich fotografować.
    Może kiedyś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mandarynek jest sporo, szkoda, że nie ma łabędzi, które mi kojarzą się własnie z Łazienkami...

      Usuń
  8. Piękne mostki, urocze miejsca. Ładne te wasze warszawskie Łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladnie tam, kolorowo i te piekne ptaki. Zawsze odwiedzalam Łazienki jesienią i tez bylo ladnie, ale teraz jest po prostu - pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora roku ma swoje uroki.
      Teraz w Łazienkach dużo remontów, jak dla mnie za wiele ale jak się wszystko skończy będzie na pewno pięknie!

      Usuń
  10. Zachęcające widoczki. Musze wreszcie poczuć klimat Warszawy, bo choć bywam często to kojarzy mi się głownie z biirem i hotelami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko można pogodzić i przyjemne i pożyteczne. Kafejki też tam się znajdą i restauracyjka całkiem, całkiem :)

      Usuń
  11. Mażenko, bardzo dziękuję za cudowny spacer.
    Zachwycające zdjęcia. Widzę, że Mandarynek jest sporo w Łazienkach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łabędzie się wyniosły, ciekawe co z karpiami?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie karpie, takie ogromne, następnym razem popatrzę :)

      Usuń
  13. Towarzystwo kaczek doborowe można rzec:).Cudnymi zdjęciami udowodniłaś, że prawdziwemu pasjonacie nawet pogoda nie przeszkodzi w ciekawym spędzeniu dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. anna z leśnej oazy28 maja 2013 15:49

    super




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny spacer drogą przez mostki parkowe. Takie śliczne mogłyby za mną spacerować cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mażeno, obdarzyłam Cię wyróżnieniem, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty to potrafisz ustawić się do zdjęcia. Świetne ujęcia. Mostki w otoczeniu zieleni wyglądają dostojnie i trochę zagadkowo. Pewnie mogłyby opowiedzieć niejedną historię, której były świadkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze gdy jestem w Warszawie pierwsze co, lecę do Łazienek! :) Bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mostki bardzo malowniczo wyglądają, a kolorowe kwiaty powoduję, że jest jeszcze piękniej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja byłam ostatnio w wielkie mrozy, widoki też ładne, ale ziąb mnie szybko wykurzył no i wiewiórka, co to mnie "napadła", wspięła mi się po nodze, ale narobiłam wrzasku i zwiała:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale jest w Łazienkach. Mandarynki piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń