poniedziałek, 25 listopada 2013

Drzewa w Wilanowie

   Meteorolodzy wieszczyli nadejście zimy. W wielu miejscach w Polsce pojawił się śnieg a w Wilanowie był wietrzny i słoneczny dzień. Spacerując po parku, słonce wręcz oślepiało, choć było południe cienie drzew były ciemne i długie. Już cała Al. Wilanowska jak i dojście do pałacu udekorowane jest świątecznie, chyba jeszcze nie włączono podświetlenia a w parku sporo zieleni. szczególnie wierzby są wyjątkowo zielone.
                                           Klikając w zdjęcia można je powiększać


 Piękne kształty konarów..
 Widać już labirynt dla dzieci, nie podchodziłam, bo w dzień nie wygląda ciekawie





 Poszłam w lewo w kierunku gotyckiego mostu
 i chińskiej świątyni

 Wracałam nad wodą w kierunku domku gotyckiego, ale na ścieżce leżało ogromne drzewo
 Na ławkach byli wielbiciele jesiennej opalenizny..nie na tych wprawdzie

 Minęłam Pałac z dołu

 Szpaler przy poprzedniej wizycie mienił się kolorami, teraz jakiś chudy i brunatny..





 Sporo wody w stawach i pływał nawet jeden łabędź

 Na zdjęciu celowo obcięłam nowoczesną architekturę ..

 Lubię ten zakątek przy Holenderi /wtedy gdy jak dziś woda nie cuchnie../



 Ogród różany - poniżej - przygotowany do zimy..
 Wróciłam pod Pałac
 Obejrzałam posągi

 Prze Pałacem pusto, ale w parku było sporo osób bo od listopada wstęp wolny.
Nie poszłam do Pałacu, choć rezydencje królewskie do końca listopada mają wolny wstęp ale na zewnątrz było wyjątkowo pięknie.

11 komentarzy:

  1. Mażenko, fantastyczna seria zdjęciowa.
    Dziękuję za cudowny spacer.
    Pokazałaś bajeczny zakątek...
    Wybacz mi, ale zazdroszczę Ci błękitnego nieba.
    Nie pamiętam kiedy widziałam takie piękne niebo.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daaaaawno nie byłam w Wilanowie, a we wnętrzach jeszcze dawniej. Te tłumy latem odstraszają, ale dziś był idealny dzień na spacery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wilanów jak zwykle bardzo malowniczy. W tym ostrym słońcu dodatkowo wypiękniał. Masz szczęście do ładnej pogody, u mnie szaro, buro i dżdżyście.

    OdpowiedzUsuń
  4. słonecznie, ale już zimnawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, słonecznie jest w Wilanowie, mimo braku liści park nie stracił uroku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny spacer w słoneczny dzień, mimo iż to jesień i drzewa są smutne dla mnie, bo bez zielonych liści. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudny jesienny spacer po Wilanowie!
    Dziękuję i pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest mieć trochę czasu w słoneczny dzień> Można wybrać się do Wilanowa i narobić innym smaku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity spacer, za który dziękuję. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima jeszcze nie przyszła, ale ... tylko patrzeć jak nas zaskoczy.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki Wilanów i podobne Łazienki najczęściej zwiedzałam. Jesienią , lub wczesną wiosną. Szkoda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń