czwartek, 1 maja 2014

Majowy spacer po parku w Wilanowie

   Wiele osób wybrało się do Wilanowa. Byłam prawdopodobnie, gdy jedni już wyszli z parku, a jak ja wychodziłam, przeciskałam się przez wchodzących. Na trawnikach mnóstwo stokrotek  a wśród gałęzi drzew śpiewały ptaki i te fantastyczne widoki.
Zapraszam na spacer.








 Niesamowite, ogromne tulipany






 Na klombach i rabatach  wokół Pałacu jeszcze nie ma wielu kwiatów.







 Poniżej widać jak wiele osób postanowiło odwiedzić to miejsce 1 maja




Dziękuję za odwiedziny

14 komentarzy:

  1. Ładnie ! No inaczej to wygląda po tych ... 3 czy 4 tygodniach kiedy to byłem w Warszawie i też pisałem o tym. Też było tłumnie mimo, że mniej wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię park w Wilanowie, bywam często,dziś musiałam czekać aby na zdjęciach nie było zbyt wielu osób. O każdej porze roku jest inaczej. Gdy jest mniej osób,są wiewiórki,kaczki i łabędzia rodzina.Czasem przy holenderii niestety brzydko pachnie..
      Ale to piękny, zadbany park.

      Usuń
  2. naprawdę 1-go musiało być tam tłoczno, i pewnie tak kolejne 3 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne majowe widoki!
    Ta młoda zieleń jest powalająca!
    Uwielbiam ją !

    OdpowiedzUsuń
  4. Τι υπέροχο Παλάτι, κήποι και εξαιρετικές φωτογραφίες!!!
    Φιλιά

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!Dziękuję za spacer:)))Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już tam ładnie. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wspaniałą wycieczkę po Wilanowie. Dawno tu nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne są parki w Warszawie, można pozazdrościć.
    Tulipany o tej porze królują chyba w każdym parku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam u Ciebie. Tak pierwszomajowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak maj, tyle kwiatów, piękna, czysta zieleń a jeszcze w takim otoczeniu jak pałac królewski... jak w raju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Park powoli zaczyna dorównywać pięknem pałacowi. Jeden nie może istnieć bez drugiego. Gdy miesiąc temu byłem w Wilanowie bardzo brakowało mi tej zieleni i kwiatów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zieleń dodaje splendoru pałcowi.

      Usuń
  12. Dziękuję za cudowny, majowy spacer.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń