środa, 5 listopada 2014

Spacer w parku w Wilanowie


   Dziś był piękny, słoneczny dzień. Po 9 godzinie byłam chyba pierwszą "turystką" w parku. Wstęp nadal płatny,  za to do pałacu można wejść w listopadzie za darmo. Przy takiej pogodzie wolalam spacer. Zapraszam, co dziwne ustawiano już dekoracje świateczno-zimowe dla dzieci...
Pusto...





Most rzymski i pagodę razem udaje się sfotografować późną jesienią albo wczesną wiosną












Lubię ten widok na Pałac




Ktoś zostawił róże



Cienie na elewacji od drzewa powyżej

Poniżej zdemontowane putto..



Spacer taki zajmuje mi ponad godzinę, dziś usiadłam na ławce aby nacieszyć się ostatnimi chwilami pogodnej jesieni..

31 komentarzy:

  1. A fajnie tam jest i o tej porze roku. Te widoki, cisza i spokój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna foto relacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W parku było spokojnie, moją uwagę zwróciły próbujące fruwać łabędzie, Sporo ptaków "szperało" za żywopłotami, gdzie zimą mają karmę. Zresztą w krzewach buszowały jakieś maluchy. To właśnie ptactwo było wyjatkowo aktywne ale nie potrafiłam im zrobic zdjęc. Nawek dzięcioł /chyba/ pracował wyjatkowo głośno na świerku..taki park dla ptaków.

      Usuń
  3. tchnie spokojem o tej porze dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był prawie "świt" dla parkowych spacerowiczów, dopiero zaczeły pojawiać się mamy z wózkami. Ale ciepło i słońce - spowodowały, że spacer był wielką przyjemnością.

      Usuń
  4. Przemiły spacer,zwłaszcza,że rzeczywiście pogoda cudowna:)))Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to miejsce, a pogoda była wielkim sprzymierzeńcem.

      Usuń
  5. Piękne kolory, ładne zdjęcia jak widokówki, spacer musiał być przyjemny, bo i oglądanie zdjęc sprawia wielka przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę pewnie tęsknisz..ale Twoja egzotyka jest taka niezwykła. Ale miło mi, że moje zdjęcia Cię cieszą .

      Usuń
  6. Jest się czym cieszyć. Pięknie nam to pokazujesz.Jesień nam na razie funduje cudne widoki, a w takim miejscu jest to jeszcze podsycone widokami pałacu w tle. Bardzo fajny spacer.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyjeżdaliśmy, dlatego potrzebowałam odmiany, spacer inny niż o tej porze roku.

      Usuń
  7. Ale pięknie o tej porze roku. Jestem oczarowana.
    Kalina obsypana czerwonymi owocami. Będzie pokarm dla ptactwa.
    Bardzo dziękuję za cudowny spacer.
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram się wkrótce do tego parku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Park wygląda naprawdę wspaniale.

    Ja dopiero zaczynam przygodę z aparatem, ale zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :)
    http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, miałabyś we mnie towarzystwo do tych porannych spacerów he he he! Bardzo lubię takie wczesne godziny do spacerów, jest mało ludzi i kontakt z naturą jakby przez to pełniejszy. Pozdrawiam razem z szarą i deszczową jesienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyjątkowy czas taki poranek. Było by miło a przede wszystkim raźniej we dwie, bo jednak to rozległy park.
      Rozpadło się i zachmurzyło ...

      Usuń
  11. Dzięki Tobie czuję się stałym bywalcem w parku wilanowskim, który zawsze mi się bardzo podobał. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, jesienny spacer.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spacer z Tobą zawsze na plus. Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pospaceruję jeszcze raz...

      Usuń
    2. Każdy spacer inny jak każdy dzień jesieni...:)

      Usuń
  14. Las fotos maravillosas.

    Un saludo desde España.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mażenko, mój profil na fb to Jolanta Kotwica, wiadomo Kielce.
    Zapraszam Cię bardzo serdecznie, czekam...:-)

    OdpowiedzUsuń