wtorek, 13 stycznia 2015

Kareta w Wilanowie

     Na dziedzińcu Pałacu w Wilanowie - kareta i konie. Wcześniej oglądałam ją w dzień.
Po południu pojechałam zobaczyć jak wygląda podświetlona - po zachodzie słońca. Aleja rozbłysła jak zbliżałam się do pałacu a karetę podświetlono parę minut później.
"Król wyjeżdżał ".....za ogrodzeniem trwały pokazy, słychać było muzykę....

Dziś nad Wilanowem niebo wyglądało niezwykle różowo...

































Szkoda, że śniegu brak, Wybrałam się dziś, bo gdy rozpoczną się ferie, nie będzie tak pusto.

9 komentarzy:

  1. Niebo rzeczywiście było dziś niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad miasteczkiem Wilanów różowe, nad miasteczkiem Wilanów ciemne a nad parkiem jasne i to w jednym czasie . Coś niesamowitego. ..

      Usuń
  2. Świetnie wygląda oświetlona kareta i konie oraz fontanna. Miło to zobaczyć wieczorem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie właściwe miejsce dla takiego pojazdu. ..:)

      Usuń
  3. Wieczorem wygląda to bajkowo. Ach żałuję, że mam tak daleko do Warszawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wygląda pięknie i po królewsku.

      Usuń
  4. Wieczorem wszystko wygląda jeszcze piękniej. Niesamowity widok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku gdy z ogrodów dobiegała muzyka klasyczna :)

      Usuń
    2. O to świetnie, same elementy w porównaniu z kompletnie nieoświetlonym pałacem robią rewelacyjne wrażenie. Świetne zdjęcia, nic tylko zapytać która drukarnia wielkoformatowa zrobi mi z tego tapetę :)

      Usuń