niedziela, 11 października 2015

Jesień w Wilanowie jest piękna

   Niestety w wielkim pośpiechu  i na krótko weszłam do Ogrodów w Wilanowie. Jesień w tym miejscu jest wyjątkowa. Może to pałac a może rzeźby powodują, że jest tak pięknie. Nie miałam czasu aby odwiedzić ulubione zakątki ale spacer w okolicach pałacu pozwolił nacieszyć oczy. Dziś przypadkowa kolejność zdjęć z zewnątrz i wewnątrz. Już przy alei prowadzącej do parku i pałacu widać ozdoby jakże odległych świąt, podobnie przy oranżerii i Gaju Akademosa stoją plastikowe "cacka" jak i przed Pałacem, gdzie ustawiono sztuczną fontannę i karetę jak w ubiegłym roku...pokazy świateł przyciągają sporą widownię, ale nie pamiętam aby tak wcześnie ustawiano instalację


.


 Ta armata stoi na terenie kościelnym od strony ulicy Biedronki i to jak widać na oddaleniu na boisku koszykówki, nie wiem czy ma jakąś wartość historyczną


 Poniżej "dekoracje" instalacje...na pokazy świetllne









 Rosa skrzyła się w bukszpanach a może już szron..

 Z braku czasu wyszłam boczna furtką....


 To pewnie jeden z ostatnich takich jesiennych - 'kolorowych" dni.


11 komentarzy:

  1. Ładnie tam, tylko tak jakoś pusto. A może celowo unikasz ludzi do pstryknięcia. Też mi się to zdarza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wcześnie i były wycieczki a dla indywidualnych spacerowiczów chyba było i za wcześnie i za zimno :).

      Usuń
  2. Pięknie. A u mnie w ogródku jeszcze róże kwitną! W połowie października! Ale mamy jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wilanowie w ogrodzie różanym przed południem pachniało, jeszcze dużo róż na krzakach, choć w piątek skrobałam szyby w aucie a mieszkam niedaleko i widzę sporo jakby schłodzonych roślin już.

      Usuń
  3. Choć bardzo ładnie wygląda jesień w Wilanowie to bardziej mi się podoba wiosna i lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i zima, bo wtedy czasem jestem jedynym gościem w ogrodach. lato jest piękne ale jednak tłoczne.

      Usuń
  4. Ja jestem zachwycona jesiennym wystrojem Wilanowa, tyle, że ja w ogóle uwielbiam jesień - oczywiście tą złotą i kolorową.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrowienia :)

      Usuń
  5. To chyba przesadzili z tymi dekoracjami, dotychczas chyba grubo po pierwszym listopada startowali

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny spacer. Jesienny Wilanów chciałbym zobaczyć kiedyś w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wilanów o każdej porze roku piękny, a jesień zawsze dodaje uroku... ładne światło i dobrze, że nie było tłoku :)

    OdpowiedzUsuń