poniedziałek, 15 lutego 2016

Muzeum kolejnictwa, kolejki, pociągi i wagoniki

i inne rzeczy związane z pociągami. Ekspozycja zgromadzona jest wewnątrz, a potem można wyjść na zewnątrz i obejrzeć prawdziwe lokomotywy z bliska. Kolorowe i niesamowite eksponaty, te z odległej przeszłości i nie takiej odległej. Bilety, łącznice, telefony, zegary, semafory to także moje wspomnienia...
Chodziłam, oglądałam i wspominałam. Zdjęć sporo, ale warto tu zajrzeć, jeśli nie ma się uprzedzeń do podróży koleją czy pociągiem.






















































9 komentarzy:

  1. Wspaniałe miejsce. To coś dla mnie ! Jestem fanką pociągów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można poszaleć, eksponatów i modeli na prawdę sporo!

      Usuń
  2. Gdzie dokładnie sie znajduje to muzeum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa ul Towarowa 3 d.Dworzec Główny

      Usuń
  3. Lubię jeździć pociągami i dla mnie takie muzeum jest ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe i ładnie zorganizowane, bilety trochę drogie :)

      Usuń
  4. Fajne to, naprawdę mi się podoba. Większych uprzedzeń do jazdy pociągiem raczej nie mam, a nawet lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię tez podróże, nawet te przydługie :) choć pociągami teraz tylko sporadycznie się przemieszczam, jeśli nie liczyć codziennego metra...

      Usuń