czwartek, 11 lutego 2016

Świątynia Opatrzności Bożej w Wilanowie

Budowa trwa.





16 komentarzy:

  1. Wielka solniczka? Byłam tam kiedyś, matuchno tam nie ma gdzie parkować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tez dziwne uczucia estetyczne niestety nie podoba mi się..parkowanie na Klimczaka raczej się nie da, w czasie uroczystości wyłączany jest pas ruchu na Rzeczpospolitej. Na co dzień polecam plac Miejski przy Kieślowskiego pod kafejką Mała Czarna ale to kawałek drogi..

      Usuń
  2. Według mnie okropnie ta budowla wygląda. Skojarzenia mam właściwie dwa - silos, albo i nawet silos rakietowy. No niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wolę inną architekturę jesli o budowle sacralne chodzi, ale rozumiem, że każda epoka musi po sobie zostawić coś innego, ciekawego i chyba tylko potomni obiektywnie ocenią dzieła naszych czasów. Mnie się srednio podoba, to trzeba chyba zobaczyć na żywo ale jestem w stanie sobie wyobrazic, że lepsze wrażenie ta budowla robie wewnątrz, kiedy przez te wąskie okna będzie wpadało światło, może te okna to witraże więc może być ciekawy efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyło mnie, że okno witrażowe ma aż tyle wyraźnych podziałòw ale może witraż przykryje to. Dòł jest w zasadzie gotowy a gòra jeszcze chyba długo..

      Usuń
    2. A jednak witraże, no to ktoś dobrze to wymyślił i sądzę, że efekt końcowy będzie ciekawy :)

      Usuń
  4. będę w okolicy we wtorek, bywałam tam 3 lata temu, może sie aż tak nie przypatrywałam, ale postępu to nie widzę za bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kopuła jest jakby zamknięta ale ja bywam od 5lat często w Wilanowie i raczej wielkiego tempa prac nie widzę. Mőj syn ma zdjęcie sprzed 22 lat przy ołtarzu polowym, to chyba tam gdzie stoi krzyż, to jednak zmiany są...

      Usuń
  5. Budowa trwa?
    Lubię odwiedzać świątynie ale nie lubię takiej architektury.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na dolnej kondygnacji po pogrzebie ks. Twardowskiego i wnętrze jest ciekawe ale gőrna obudowa to styl lat 20/30 XX wieku, niekoniecznie ładny..

      Usuń
  6. Nie będę się powtarzał. Chyba przerost formy nad treścią.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dolny kościòł nie jest wielki a gòra pewnie będzie wielka i całość dziwna ale to symbol...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielka wyciskarka do cytrusów :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbyt nowoczesna jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń