sobota, 6 maja 2017

Kwiaty w Wilanowie

   Będąc na kursie w Królewskiej Akademii Sztuki Muzeum Pałacu Króla Jana III Sobieskiego w Wilanowie, miałam mało czasu na spacer ale choć na chwilę musiałam spojrzeć na kwiaty. Magnolie i sasanki - magiczne!
Dziś był wyjątkowo ciepły i słoneczny dzień a park prezentował się pięknie!
Zapraszam na spacer, zdjęcia z bliska, bo wielu zwiedzających.






























Lubię tę soczystą, delikatną zieleń.
Gdy to piszę, za oknem deszcz i burza....

10 komentarzy:

  1. Nie pamiętam już kiedy byłam w Wilanowie. Byłam wtedy w szkole średniej. Zapamiętałam dywany pięknych kwiatów. Wiem, że w Wilanowie bardzo się o nie dba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, śliczne zdjęcia i w ogóle wiosna jest cudowna
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widok tylu pięknych raduje serce. Nawet żółte mlecze na zielonej trawie pięknie się prezentują. * W moim sercu Siena wygrywa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycił mnie widok kwitnących kwiatów. Ile tam sasanek, niezapominajek, tulipanów i oczywiście magnolii.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie. Jednak maj jest prawdziwym czarodziejem przyrody.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe barwy. Tak powinna wyglądać wiosna. Niestety, nie miałem w tym roku szczęścia takiej zobaczyć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie wiosna w Polsce, oj, żeby nie zapeszyć, ale tyle kwiatów zieleni, to naprawdę rozkosz dla zmysłów. Oby te chłody, ktore przyszły im nie zaszkodziły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wilanów jak zawsze piękny, w moim parku magnolie pomarzły, szkoda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mażenko
    kolejny raz podziwiam przepiękne kwiaty z Wilanowa.
    Cudowne są Twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń